Home

09Cze 2015

Zauważyliśmy, że w zakładce licencja programu TS Plus, który ułatwia nam pracę dzięki temu, że nasza praca jest zdalna i możemy pracować poza biurem jest mały problem. Mianowicie nawet na darmowej licencji demo wyświetlana jest błędna data zakończenia wsparcia. Ponieważ nie lubimy nie rozwiązanych sytuacji zapytaliśmy dystrybutora oprogramowania. Zegar czy też data wsparcia jest w […]

08Cze 2015

W celu wykonania aktualizacji programu TS Plus trzeba wejść w AdminTool następnie w zakładce licencja i dalej sprawdź aktualizację. Jeśli po sprawdzeniu aktualizacji jest informacja o nowszej wersji oprogramowania do zdalnego pulpitu możemy działać. Ale uwaga w celu wykonania aktualizacji konieczny jest kod, który otrzymacie Państwo pod warunkiem posiadania wsparcia dla danej licencji. Posiadanie najnowszej […]

17Paź 2014

Na kilku serwerach pracujących z oprogramowaniem TsPlus zainstalowały się automatycznie aktualizacje systemowe.W związku z czym pojawiły się problemy z dostępem do pulpitów zdalnych. Winowajcą okazały się łatki KB2984972 , KB2973501 , KB2984976 , KB3000061 , KB3003743. Problem można było rozwiązać przez odinstalowanie aktualizacji lub zrobienia upgrade TsPlus do najnowszej wersji (tutaj niestety musimy mieć wykupione […]

HTML Snippets Powered By : XYZScripts.com