FAQ (Najczęściej Zadawane Pytania)

W Związku z dużą ilością maili, które trafiają na naszą skrzynkę postanowiłem stworzyć osobny link, na którym znajdziecie państwo odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania:

  1. Zmienił mi się numer seryjny co zrobić?
    Odp: W przypadku gdy numer seryjny się zmienia nastąpiła reinstalacja oprogramowania, zmiana sprzętu lub inny problem natury technicznej, w takim wypadku na adres kontakt@tsplus.pl należy wysłać stary numer licencji (można go znaleźć na fakturze lub otwierając stary plik license.lic notatnikiem, znaleźć linijkę podkreśloną na screenie  oraz nowy numer licencji, który zostanie wygenerowany podczas nowej instalacji TSplus. Operacja taka jest darmowa dla posiadaczy wsparcia technicznego. W innym wypadku obowiązkowe jest wykupienie wsparcia lub jednorazowa opłata 45 zł Netto.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  2. Universal Printer nie działa poprawnie:

 Odp. Zdarza się że universal printer jest blokowany przez zaporę systemu Windows, Sugerujemy ją wyłączyć na chwilę i sprawdzić, czy nie nastąpiła taka sytuacja opcje zapory można znaleźć w panelu sterowania na stacji klienckiej 

   3. Nie mogę uzyskać dostępu do TSplus spoza sieci lokalnej i/lub przeglądarki:

Odp. Prawdopodobnie na państwa routerze zablokowane są porty, które umożliwiają podłączenie się do TSplusa lub do jednego adresu zewnętrznego odnosi się kilka komputerów Sugerujemy zrobić przekierowanie na routerze w formie następującej (w zależności od konfiguracji sieci adresy mogą być inne) 177.114.11.88:3389 -> 192.168.8.11:10101 w ten sposób adres Zewnętrzny państwa sieci będzie rozpoznawany jako właściwy komputer, a połączenie spoza sieci lan będzie dostępne.

  4. Czy Ceny podane na stronie TSplus.pl są cenami brutto czy netto ?

Odp. Wszystkie podane ceny są cenami netto i należy do nich doliczyć Vat 23%

5. Wystąpił problem z TSplusem / kończy mi się licencja testowa w jaki sposób mogę otrzymać nową licencje w trybie pilnym?

Odp. Prosimy o wysłanie potwierdzenia przelewu na adres kontakt@tsplus.pl, na podstawie tego potwierdzenia również wysyłamy pliki licencyjne.

 

W razie pytań tutaj niewymienionych jesteśmy do państwa dyspozycji numery i adresy mailowe są w zakładce kontakt lub pod tym linkiem

 

 

 

HTML Snippets Powered By : XYZScripts.com