Dziś w nocy aktualizowaliśmy nową wersję TSplus.
Kilka informacji odnośnie nowej wersji rozwiązującej zgłoszone problemy:
- W ubiegłym tygodniu zgłoszono nam kilka problemów, które przysporzyły kłopot klientom aktualizującym ich wcześniejsze wydania TSplus. Ta aktualizacja rozwiązuje te problemy i mamy nadzieję, że uniknie ich kontynuacji.
- Podczas aktualizacji, jakiś zmieniony port HTTP / HTTPS został zawrócony do portu 80/443 Naprawiono to teraz.
- Podczas aktualizacji i zmiany numeru portu RDP nowy numer portu został zablokowany przez zaporę systemu Windows. Naprawiono to teraz.
- W W10 / 2016, aby obsługiwać RemoteApp przez 16 równoczesnych użytkowników, wyłączyliśmy możliwość ponownego połączenia się z odłączoną sesją. Teraz będzie to ograniczone tylko do sesji RemoteApp, gdy więcej niż 14 równoległych sesji jest już uruchomionych.
- W wersji W10 / 2016 nowy WinXshell został opublikowany dla użytkowników (nie kont administracyjnych) od pierwszego połączenia. (WinXshell wciąż jest rozwijany). Aby uniknąć problemu, ale aby zachować korzyści wynikające z możliwości uruchomienia więcej niż 16 „pełnego pulpitu” w tych systemach teraz wyświetlamy go dopiero po 12 otwartych sesjach. Ponadto w przypadku systemów nie angielskich ta wersja programu WinXshell wyświetla tekst w języku systemu. Spodziewamy się wydać pełną wersję WinXshell w listopadzie.
- Na karcie Preferencje sesji AdminTool możliwość włączenia / wyłączenia opcji WinXshell dla powłoki systemu Windows nie była dostępna. Zostało to teraz naprawione.
- Na karcie Zabezpieczenia zaawansowane żądanie zablokowania połączenia klienta RDP również blokowało HTML5. Zostało to teraz naprawione
Istotna sprawa: Jeśli po pobraniu i zastosowaniu tego wydania aktualizacji, klient mający zmianę portu RDP (3389) ma problem z łączeniem za pomocą na przykład klienta RemoteApp rozwiązanie jest proste:
- Zmień port HTTP -> zastosuj, przywróć port HTTP -> zastosuj. W ten sposób zostanie dodana odpowiednia reguła na zaporze systemu Windows, a problem zostanie rozwiązany.
You must be logged in to post a comment.