Remote Support

ZDALNA POMOC NA WYCIĄGNIĘCIE RĘKI

Przedstawiamy nowe oprogramowanie do Zdalnego Wsparcia

POŁĄCZ SIĘ ZDALNIE Z URZĄDZENIAMI SWOICH KLIENTÓW I ZAPEWNIJ IM NATYCHMIASTOWĄ POMOC EKSPERTÓW IT!

TSplus Remote Support to najlepsza alternatywa dla TeamViewer i LogMeIn. Bezpieczne, oparte na sieci www rozwiązanie do udostępniania ekranu i zdalnego sterowania komputerem, zaprojektowane z myślą o  elastycznych zespołach wsparcia IT. Pozwala na bezpieczne połączenia ze zdalnymi komputerami, przejęcie kontroli nad ich myszką, uzyskanie dostępu do plików i aplikacji oraz zdalne rozwiązywanie problemów — dokładnie wtedy, gdy Twoi pracownicy i klienci najbardziej potrzebują pomocy.

ROZWIĄZYWANIE PROBLEMÓW SZYBCIEJ I PROŚCIEJ

Platforma oparta o Sieć

Cały system zdalnego wsparcia jest oparty na sieci WWW. Proces jest płynny i łatwy po obu stronach!

Prywatność danych

Połączenia są zabezpieczone szyfrowaniem SSL/TLS, a serwer Remote Support zapewnia bezpieczeństwo danych w Twojej sieci.

Licencja wieczysta

Remote Support oferuje stałe licencje na administratora/agenta. Zapłać raz i zdobądź swoją własną infrastrukturę wsparcia na zawsze!

Oparte na przeglądarce

Po zainstalowaniu serwera połączeń cały system Remote Support jest oparty na sieci www. Zapewnia to natychmiast znajome środowisko zarówno dla agentów pomocy technicznej, jak i użytkowników końcowych. Aby rozpocząć, wystarczy prosta wtyczka do przeglądarki. Połączenia są zabezpieczone szyfrowaniem SSL/TLS, dzięki czemu cały proces jest bezpieczny dla wszystkich zaangażowanych.

Rozwiązywanie problemów

Ponieważ znaczna część pracowników na całym świecie nadal pracuje poza biurem co najmniej kilka dni w tygodniu, obsługa zdalnych komputerów końcowych stanowiła wyzwanie. Znane rozwiązania rynkowe są często drogie i skomplikowane w zarządzaniu. TSplus Remote Support został zbudowany od podstaw z myślą o stworzeniu prostej i taniej alternatywy.

Nasza odpowiedź

Pojedynczy komputer PC lub serwer z systemem Windows, hostowany w biurze lub w chmurze, służy jako broker połączeń i interfejs sieciowy dla pracowników wsparcia technicznego i użytkowników końcowych. Rozpoczęcie pracy z Remote Support i konfiguracja jest prosta i intuicyjna, po obu stronach. Po prostu zaloguj się jako administrator, skonfiguruj konta zespołu wsparcia i możesz zacząć łączyć się z klientami!

Wsparcie techniczne

Agenci pomocy technicznej najzwyczajniej logują się do swojego korporacyjnego portalu Remote Support, skąd mogą generować łącza połączeń dla użytkowników końcowych. Gdy użytkownik kliknie łącze i zezwoli na uruchomienie wtyczki, agent pomocy technicznej widzi użytkownika na liście oczekujących na agenta i może rozpocząć działania w celu pomocy. Jedno kliknięcie wystarczy były nawiązać połączenie i ruszyć z pomocą.

Użytkownik

Problemy techniczne, na które napotykamy w pracy z systemami informatycznymi, mogą wywołać niemała frustrację. Jednak gdy już potrzebujemy pomocy, istatne jest aby nadeszła jak najszybciej i w nieskomplikowany sposób. Remote Support daje klientom prosty sposób na nawiązanie kontaktu z osobami, które mogą udzielić profesjonalnej pomocy. Po otrzymaniu linku od agenta pomocy technicznej użytkownik końcowy po prostu klika i pozwala wtyczce przeglądarki na połączenie… i jego komputer jest w rękach profesjonalistów.

Korzyści biznesowe

Zamiast dokonywać zgłoszeń serwisowych i oczekiwać na pomoc, ryzykując przestojem i narażając się na koszty, firmy mogą z pomocą Remote Support rozwiązywać problemy całkowicie zdalnie. W mgnieniu oka. Niezależnie od tego, czy wszyscy są razem w biurze, pracują zdalnie, czy hyybrydowo, Remote Support TSplus jest prostym i tanim narzędziem, które pozwala na zoptymalizowanie firmowych inwestycji w pomoc techniczną i ograniczenie czasu działań wsparcia.

Bądź na bieżąco... Już wkrótce rozwiązanie znajdzie się w ofercie sklepu internetowego tsplus.pl. Chcesz wiedzieć więcej, skontaktuj się z nami: licenses@tsplus.eu i poproś o licencję próbną Remote Support.

Translate »