TSplus Remote Support to najlepsza alternatywa dla TeamViewer i LogMeIn. Bezpieczne, oparte na sieci www rozwiązanie do udostępniania ekranu i zdalnego sterowania komputerem, zaprojektowane z myślą o elastycznych zespołach wsparcia IT. Pozwala na bezpieczne połączenia ze zdalnymi komputerami, przejęcie kontroli nad ich myszką, uzyskanie dostępu do plików i aplikacji oraz zdalne rozwiązywanie problemów — dokładnie wtedy, gdy Twoi pracownicy i klienci najbardziej potrzebują pomocy.
Cały system zdalnego wsparcia jest oparty na sieci WWW. Proces jest płynny i łatwy po obu stronach!
Połączenia są zabezpieczone szyfrowaniem SSL/TLS, a serwer Remote Support zapewnia bezpieczeństwo danych w Twojej sieci.
Remote Support oferuje stałe licencje na administratora/agenta. Zapłać raz i zdobądź swoją własną infrastrukturę wsparcia na zawsze!
Po zainstalowaniu serwera połączeń cały system Remote Support jest oparty na sieci www. Zapewnia to natychmiast znajome środowisko zarówno dla agentów pomocy technicznej, jak i użytkowników końcowych. Aby rozpocząć, wystarczy prosta wtyczka do przeglądarki. Połączenia są zabezpieczone szyfrowaniem SSL/TLS, dzięki czemu cały proces jest bezpieczny dla wszystkich zaangażowanych.
Ponieważ znaczna część pracowników na całym świecie nadal pracuje poza biurem co najmniej kilka dni w tygodniu, obsługa zdalnych komputerów końcowych stanowiła wyzwanie. Znane rozwiązania rynkowe są często drogie i skomplikowane w zarządzaniu. TSplus Remote Support został zbudowany od podstaw z myślą o stworzeniu prostej i taniej alternatywy.
Pojedynczy komputer PC lub serwer z systemem Windows, hostowany w biurze lub w chmurze, służy jako broker połączeń i interfejs sieciowy dla pracowników wsparcia technicznego i użytkowników końcowych. Rozpoczęcie pracy z Remote Support i konfiguracja jest prosta i intuicyjna, po obu stronach. Po prostu zaloguj się jako administrator, skonfiguruj konta zespołu wsparcia i możesz zacząć łączyć się z klientami!
Agenci pomocy technicznej najzwyczajniej logują się do swojego korporacyjnego portalu Remote Support, skąd mogą generować łącza połączeń dla użytkowników końcowych. Gdy użytkownik kliknie link i zezwoli na uruchomienie wtyczki, agent pomocy technicznej widzi użytkownika na liście oczekujących na agenta i może rozpocząć działania. Przejmuje kontrolę nad ekranem urządzenia, nawet jeśli użytkownika nie ma fizycznie przy komputerze. Jedno kliknięcie wystarczy były nawiązać połączenie i ruszyć z pomocą.
Problemy techniczne, na które napotykamy w pracy z systemami informatycznymi, mogą wywołać niemałą frustrację. Jednak, gdy już potrzebujemy pomocy, istotne jest, aby nadeszła jak najszybciej i w jak najmniej komplikowany sposób. Remote Support zapewnia klientom prosty sposób na nawiązanie kontaktu z osobami, które mogą udzielić profesjonalnej pomocy. Po otrzymaniu linku od agenta pomocy technicznej użytkownik końcowy po prostu klika i pozwala wtyczce przeglądarki na połączenie… i jego komputer jest w rękach profesjonalistów.
Zamiast dokonywać zgłoszeń serwisowych i oczekiwać na pomoc, ryzykując przestojem i narażając się na koszty, firmy mogą z pomocą Remote Support rozwiązywać problemy całkowicie zdalnie. W mgnieniu oka. Niezależnie od tego, czy wszyscy są razem w biurze, pracują zdalnie, czy hyybrydowo, Remote Support TSplus jest prostym i tanim narzędziem, które pozwala na zoptymalizowanie firmowych inwestycji w pomoc techniczną i ograniczenie czasu działań wsparcia.
Wypróbuj za darmo!
Napisz do nas, a otrzymasz link do darmowej wersji próbnej.
Wyślij e-mail z jakąkolwiek treścią na adres download@tsplus.pl, w odpowiedzi otrzymasz linki do pobrania, a jeżeli masz pytanie napisz na adres licenses@tsplus.eu
Sprawdź folder SPAM.
Napisz do nas, a otrzymasz link do aktualizacji TSplus.
Wyślij e-mail z jakąkolwiek treścią na adres download@tsplus.pl, w odpowiedzi otrzymasz linki do pobrania, a jeżeli masz pytanie napisz na adres licenses@tsplus.eu
Sprawdź folder SPAM.
Wypróbuj za darmo!
Napisz do nas, a otrzymasz link do Serwera Genius.
Wyślij e-mail z jakąkolwiek treścią na adres download@tsplus.pl, w odpowiedzi otrzymasz linki do pobrania, a jeżeli masz pytanie napisz na adres licenses@tsplus.eu
Sprawdź folder SPAM.
Wypróbuj za darmo!
Napisz do nas, a otrzymasz link do TSplus Advanced Security.
Wyślij e-mail z jakąkolwiek treścią na adres download@tsplus.pl, w odpowiedzi otrzymasz linki do pobrania, a jeżeli masz pytanie napisz na adres licenses@tsplus.eu
Sprawdź folder SPAM.
Napisz do nas, a otrzymasz link do pobrania TSplus Mobile App.
Wyślij e-mail z jakąkolwiek treścią na adres download@tsplus.pl, w odpowiedzi otrzymasz linki do pobrania, a jeżeli masz pytanie napisz na adres licenses@tsplus.eu
Sprawdź folder SPAM.
Napisz do nas, a otrzymasz link do pobrania TSplus Mobile App.
Wyślij e-mail z jakąkolwiek treścią na adres download@tsplus.pl, w odpowiedzi otrzymasz linki do pobrania, a jeżeli masz pytanie napisz na adres licenses@tsplus.eu
Sprawdź folder SPAM.