fbpx

Tegoroczne Międzynarodowe Spotkanie TSplus odbyło się w dniach 14–18 kwietnia na Bali. W malowniczym klimacie indonezyjskiej wyspy zebraliśmy się w szacownym gronie ponad setki naszych współpracowników z różnych zakątków świata. Owo wyjątkowe wydarzenie było okazją do wspólnego świętowania i zacieśnienia relacji towarzyskich, a zarazem do strategicznych dyskusji na temat dalszych planów i wyznaczenia kierunku rozwoju marki jako globalnego lidera w dziedzinie zdalnego dostępu i bezpieczeństwa IT. Była to także szansa, by wyrazić uznanie i wdzięczność wobec zaangażowania naszych międzynarodowych zespołów TSplus.

Celem tych cyklicznych Międzynarodowych Spotkań TSplus, które co rok organizujemy w malowniczych sceneriach, ma na celu umocnienie wspólnej tożsamości firmy jako nowoczesnej, zorientowanej na człowieka firmy technologicznej. Tegoroczna edycja wydarzenia połączyła wymianę doświadczeń zawodowych, poznawanie lokalnej kultury oraz inicjatywy integrujące zespół – odzwierciedlając tym samym kluczowe wartości firmy, które od lat są filarem jej rozwoju i sukcesu: dostępność, innowacyjność oraz współpracę międzynarodową.

CEO i założyciel firmy Dominique Benoit rozpoczął spotkanie inspirującym przesłaniem: „Bądźmy dumni z tego, kim jesteśmy i co wspólnie osiągnęliśmy”. W swoim otwierających wystąpieniu podkreślił siłę rozwiązań TSplus, które zyskują coraz większe zaufanie i uznanie nie tylko korzystających z nich setek tysięcy użytkowników na całym świecie i specjalistów IT, ale też prestiżowych agencji i opiniotwórczych w branży platform. Benoit nakreślił także strategiczną mapę drogową długofalowego rozwoju firmy TSplus, ze szczególnym ukierunkowaniem na rozwiązania chmurowe, odpowiadające potrzebom nowoczesnego rynku IT.

Wizja rozwoju, jedności i innowacji

W trakcie intensywnego tygodnia zaprezentowano kluczowe kierunki rozwoju. Zwrócono uwagę na rolę ekspansji na strategicznych rynkach z dużym potencjałem (m.in. Japonię i Kanadę), rozbudowę sieci partnerów oraz rozwijanie spójnej globalnej identyfikacji marki.

Nasz zespół z Centrali TSplus Corp we Francji, odpowiadając na potrzebę coraz bardziej optymalnego dostosowania się do zróżnicowanych wymaganiom rynku, zapowiedział również wprowadzenie do oferty nowych opcji licencjonowania. Elastyczny model subskrypcyjny – jako dodatkowa oferta w portfolio produktów – ruszy oficjalnie w maju i będzie dostępny jedynie dla klientów witryny tsplus.net. Nie oznacza to rezygnacji z tradycyjnych stałych licencji.

Zgodnie z misją rozpowszechniania dostępności do zdalnego wsparcia, TSplus ogłosiło również nadchodzącą premierę uproszczonego i przystępnego cenowo oprogramowania skierowanego specjalnie do użytkowników indywidualnych.
Dyrektor ds. sprzedaży międzynarodowej, François Stoop, przedstawił ambitny plan globalnej ekspansji, wspieranej przez rozwijającą się sieć partnerów i platformy edukacyjne, takie jak TSplus Academy.

Nowoczesne narzędzia komunikacji marki

W zakresie marketingu i sprzedaży firma będzie koncentrować się na unifikacji przekazu, wzmocnieniu komunikacji regionalnej i rozwijaniu nowoczesnych narzędzi, w tym treści AI, filmów produktowych i odświeżonej, intuicyjnie prezentowanej dokumentacji. Wszystkie te elementy będą budować jeszcze bardziej wyrazistą obecność marki w świadomości klientów.

Owocne spotkanie

Międzynarodowe Spotkanie w Bali stało się nie tylko przestrzenią dla wymiany myśli i spostrzeżeń, miejscem krystalizowania strategicznych decyzji, ale też dowodem silnej pozycji TSplus jako globalnej marki, której siłą napędową są wspólne wartości, wzajemne zaufanie zespołu i dalekowzroczna wizja rozwoju.

Jeśli jesteś specjalistą IT zainteresowanym dołączeniem do naszej rozwijającej się sieci partnerów – zapraszamy do sprawdzenia jakie korzyści wiążą się ze współpracą z TSplus.

Translate »