TSplus zaprezentował najnowsze aktualizacje rozwiązania Remote Support, które znacząco podnoszą wydajność, poprawiają jakość w zakresie udostępniania ekranu oraz komfort użytkowania. Nowe funkcje mają na celu usprawnienie pracy specjalistów IT na całym świecie poprzez uczynienie zdalnej pomocy procesem jeszcze bardziej płynnym i efektywnym.
Nowości w TSplus Remote Support
Udostępnianie ekranu 4K i optymalizacja wydajności
Najnowsza aktualizacja oferuje pełne wsparcie dla udostępniania ekranu w jakości 4K, co zapewnia wyjątkową klarowność obrazu. Wprowadza również kluczowe usprawnienia w zakresie kodowania, dekodowania i renderowania, co przekłada się na stabilniejszą wartość FPS oraz niższe zużycie zasobów.
Nowa funkcja skalowania obrazu
W zakładce Wyświetlanie w systemie Windows dodano przycisk „Skaluj, aby dopasować”, który pozwala użytkownikom operować (włączać/wyłączać) funkcją skalowania obrazu w przeglądarce. Dzięki temu prostemu zabiegowi użytkownik zyskuje jeszcze większą personalizację sesji zdalnych.
Jeszcze szybsze połączenia i błyskawiczne uruchamianie klienta
Prace naszego zespołu programistów skoncentrowały się poprawie doświadczeń podczas korzystania z Remote Support. Ulepszenia objęły między innymi czas otwierania klienta Windows, który dzięki aktualizacji został znacząco skrócony. Obecnie proces ten jest nawet trzykrotnie szybszy niż wcześniej. Choć pierwsze uruchomienie może potrwać nieco dłużej ze względu na konieczność ekstrakcji plików i uruchomienie ochrony systemu Windows w czasie rzeczywistym, to każde kolejne otwarcie odbywa się w mniej niż sekundę. To usprawnienie jest szczególnie korzystne z punktu widzenia użytkowników korzystających z niestandardowych klientów, zapewnia mi bowiem szybki i płynny dostęp do sesji zdalnego wsparcia.
Dzięki wymienionym ulepszeniom, TSplus Remote Support osiąga nowy poziom wydajności, oferując błyskawiczną reakcję, lepszą użyteczność i jakość wsparcia wyższą niż kiedykolwiek.
Zachęcamy wszystkich użytkowników Remote Support, aby jak najszybciej zaktualizowali swoje oprogramowanie oraz zapoznali się z pełną listą zmian w szczegółowym dzienniku zmian. Pozwoli to w pełni wykorzystać potencjał rozwiązania, który dzięki nowym funkcjom zapewni użytkownikom jeszcze lepsze doświadczenie zdalnego wsparcia.
Zaktualizuj już teraz!