TSplus Remote Support 3.6 w pełni uwalnia potencjał opartego o sieć zarządzania, aby zapewnić najwyższą wydajność
Końcówka roku przyniosła w TSplus nowe przełomowe rozwiązanie – Remote Support 3.6 jest teraz wyposażone w najnowocześniejszą konsolę administracyjną dostępną przez Internet. Umożliwia ona administratorom kontrolę i zarządzanie z dowolnego zakątka świata za pomocą przeglądarki internetowej.
Administrowanie Remote Support przez Internet z dowolnego miejsca
TSplus Remote Support to rozwiązanie, które zdecydowanie uprościło zdalne administrowanie i rozwiązywanie problemów urządzeń końcowych, umożliwiając bezproblemową kontrolę nad komputerami, również w sposób nienadzorowany.
Teraz pora na kolejny krok w kierunku jeszcze większej wydajności zdalnej pomocy technicznej. Konsola administracyjna bowiem, dostępna wyłącznie dla użytkowników subskrypcji Remote Support, zmienia reguły gry w zakresie współpracy między członkami zespołów wsparcia. Dzięki rozbudowanej gamie funkcji, które oferuje konsola, administratorzy mogą przyznawać dostęp do określonych folderów zawierających komputery, ułatwiając wydajną pracę zespołową i udostępnianie zasobów w ramach subskrypcji. Wprowadzenie internetowego dostępu do Konsoli administracyjnej wprowadza wydajność na wyższy poziom, umożliwiając administratorom IT, dostawcom usług zarządzania i zespołom wsparcia łatwe zarządzanie komputerami objętymi subskrypcją z jednej, centralnej lokalizacji – a wszystko to w wygodny i nieskomplikowany sposób, gwarantujący dostęp z dowolnego urządzenia.
Zdalna pomoc między różnymi platformami
Niestrudzone wysiłki znakomitego zespołu programistów TSplus zaowocowały rozwiązaniem w pełni wieloplatformowym. Dzięki kompatybilności z systemami Mac OS, Windows, a teraz także urządzeniami mobilnymi korzystającymi z Internetu, TSplus Remote Support w pełni dostosowuje się do preferowanego środowiska użytkowników, zapewniając elastyczne i wszechstronne doświadczenie.
Bezpieczeństwo zdalnych połączeń
Uważamy, że bezpieczeństwo jest przestrzenią, w której nie można iść na kompromis, a TSplus Remote Support nadaje tej kwestii priorytet dzięki nowoczesnemu szyfrowaniu TLS dla wszystkich połączeń. Dzięki strategicznemu zlokalizowaniu na całym świecie serwerów, które zarządzane są przez ekspertów TSplus, użytkownicy mogą mieć pewność, że ich dane są w dobrych rękach, a oni sami mogą w pełni skupić się na zapewnianiu bezpiecznego i niezawodnego zdalnego wsparcia.
Niedrogie rozwiązanie SaaS
TSplus Remote Support to nie tylko najnowocześniejsze rozwiązanie, oferujące szeroki zakres zaawansowanych funkcji. Jest również przyjazny pod względem finansowym. Nasze subskrypcje są bez wątpienia jedną z najbardziej atrakcyjnych ofert na rynku. Ceny zaczynają się już od 440 PLN rocznie, co czyni je rozwiązaniem dostępnym i opłacalnym dla firm każdej wielkości.
Aby uzyskać kompleksową wiedzę na temat ulepszeń wprowadzonych w wersji 3.6, klienci TSplus Remote Support mogą zapoznać się ze szczegółowym dziennikiem zmian .
Jeśli chcesz przetestować możliwości oprogramowania TSplus do zdalnego wsparcia, możesz pobrać bezpłatną 15-dniową wersję próbną i doświadczyć tego przełomu na własnej skórze.