fbpx

Chcemy podzielić się z Wami fantastyczną wiadomością. Dzięki wysiłkom naszych programistów, TSplus Remote Support jest teraz w pełni kompatybilny z macOS!  To rozszerzenie zakresu zastosowania i funkcjonalności jest kolejnym krokiem na drodze nieustannego rozwoju TSplus, którego cel jest jeden – zapewnić użytkownikom najwyższej jakości rozwiązanie do zdalnej pomocy.

Dzięki zgodności z systemem macOS, oferowanej teraz przez oprogramowanie Remote Support, możesz cieszyć się wszystkimi korzyściami i funkcjami, jakie gwarantuje TSplus, w środowisku do którego jesteś przyzwyczajony, na swoich urządzeniach Mac. Niezależnie od tego, czy korzystasz z MacBooka, iMaca czy Maca Mini, możesz cieszyć się płynną i niezawodną funkcją zdalnej pomocy, zapewniając swoim klientom i pracownikom skuteczne, a zarazem bezpieczne wsparcie techniczne w każdej sytuacji. Dokładnie wtedy, gdy tego potrzebują.

Oto kilka kluczowych cech naszej nowej kompatybilności:

  • Obsługa wielu platform: możesz łączyć się ze swoimi klientami lub zapewnić zdalną pomoc z komputera Mac równie łatwo, jak z urządzenia z systemem Windows.
  • Doświadczenie przyjazne dla użytkownika: nasza integracja z systemem macOS została zaprojektowana z myślą o użytkownikach, zgodnie z najwyższymi standardami user experience. Dzięki czemu możesz bez wysiłku zapewniać wsparcie najwyższej klasy.
  • Bezpieczne i niezawodne: możesz mieć pewność, że Twoje sesje pomocy zdalnej w systemie macOS są bezpieczne i niezawodne. Twoje dane i połączenia pozostają chronione.

Cieszymy się, że możemy udostępnić tę nową kompatybilność naszym klientom, poszerzając tym samym możliwości zdalnego wsparcia. Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz pomocy w rozpoczęciu korzystania z Remote Support na komputerze Mac, nie wahaj się skontaktować z naszym zespołem Wsparcia. Jesteśmy tutaj, aby Ci pomóc na każdym kroku.

Jeżeli nie wypróbowałeś jeszcze naszego TSplus Remote Support, zrób to teraz.

Pobierz bezpłatną wersję i testuj oprogramowanie przez 15 dni.

 

Translate »