Dokładnie to, czego potrzebują zarówno agenci pomocy technicznej, jak i użytkownicy końcowi, czekający na profesjonalną pomoc.
W prosty sposób uruchom błyskawiczne połączenia zdalne.
Bezpieczne rozwiązanie SaaS z platformą połączeń, która jest w pełni zarządzana w chmurze.
Przyjazny dla użytkownika interfejs Remote Support, zapewnia większą satysfakcję użytkownika końcowego.
Niezbędne narzędzie dla specjalistów wsparcia IT
Agenci mogą przejąć kontrolę nad ekranem, myszą i klawiaturą zdalnych klientów. Wystarczy, aby użytkownik końcowy – jednym kliknięciem myszki – zezwolił agentowi na przejęcie kontroli nad komputerem. Uruchomienie i rozpoczęcie sesji pomocy zdalnej odbywa się natychmiast, a wraz z nim pojawia się okienko czatu, umożliwiające łatwą komunikację.
Agent może przejąć kontrolę i rozwiązywać problemy niezależnie lub wspólnie z innymi członkami zespołu wsparcia, którzy mogą służyć niezbędną pomocą w razie potrzeby. Wielu agentów może łączyć się naraz z tym samym komputerem zdalnym.
Zarówno agent, jak i użytkownik końcowy mają dostosowane okno czatu. Okno czatu agenta zawiera istotne informacje oraz wszystkie standardowe funkcjonalności, które będą mu potrzebne do prowadzenia sesji.
Okno czatu użytkownika końcowego jest prostsze, zapewniając idealne wrażenia użytkownika. Zawiera kluczowe funkcje, takie jak udostępnianie plików.
Zarówno agent, jak i użytkownik końcowy mogą przesyłać i udostępniać pliki.
Agent może łatwo zmienić język interfejsu Remote Support.
Agenci pomocy technicznej mogą wysyłać polecenia klawiaturowe, takie jak ctrl+alt+del lub uruchamiać Menedżera zadań na komputerach zdalnych.
Agenci pomocy technicznej mają dostęp do wszystkich wyświetlaczy na komputerze zdalnym przy użyciu konfiguracji z wieloma monitorami.
Agenci pomocy technicznej mogą włączać i wyłączać funkcję kopiowania i wklejania schowka między agentem a komputerem użytkownika końcowego.
Agenci mogą przeglądać dane systemu operacyjnego, sprzętu i konta użytkownika ze zdalnego komputera.
Możliwość nagrywania zdalnych sesji wsparcia, a następnie zapisywania ich do plików video. Podczas sesji można również szybko, za pomocą jednego kliknięcia wykonywać zrzuty ekranu.
Dzięki Remote Support użytkownik udostępniania swój ekran agentowi wsparcia za pomocą jednego kliknięcia. Po stronie klienta nie jest wymagana żadna instalacja. Dodatkowo, dokładnie ten sam program jest uruchamiany zarówno u agentów, jak i użytkowników. Jedyna różnica polega teraz na tym, kto kontroluje, a kto udostępnia ekran.
Operacja jest prosta: po uruchomieniu lekkiego programu, agent musi wprowadzić identyfikator klienta i jednorazowe hasło utworzone przez Remote Support. I łączy się z ekranem użytkownika.
Agenci mogą utworzyć osobisty login z hasłem, aby łatwo uzyskać dostęp do identyfikatorów komputerów, w tym do listy komputerów nienadzorowanych.
Umożliwia szybkie i łatwe połączenia zdalne
Zarówno Agenci, jak i użytkownicy końcowi mogą szybko zainicjować sesję pomocy technicznej. Wystarczy po prostu pobrać i uruchomić niewielki program. Następnie użytkownik końcowy udostępnia agentowi swój identyfikator i hasło. Nawiązywanie połączenia odbywa się błyskawicznie i nie wymaga dodatkowych konfiguracji.
Cała ciężka robota jest wykonywane przez nasze serwery.
Agent może tworzyć listę dostępnych komputerów nienadzorowanych i dodawać do niej zdalne urządzenia wymagające interwencji, a następnie uzyskiwać do nich dostęp. Obecność użytkownika końcowego nie jest wówczas potrzebna. Na komputerach dostępne są trzy akcje: połącz, otwórz wiersz polecenia i usuń. Nienadzorowane komputery można organizować za pomocą grup i szybko je odszukać za pomocą paska wyszukiwania. A dzięki funkcji Wake-on-LAN (WoL) uzyskamy także dostęp do urządzeń zdalnych w trybie niskiego poboru mocy,
Remote Support wspiera obsługę różnych systemów, otwierając możliwość szerokich zastosowań bez barier. Agenci wsparcia mogą uzyskiwać dostęp i kontrolę do urządzeń macOS/Windows ze swoich urządzeń macOS/Windows. W dowolnych konfiguracjach.
Agenci pomocy mogą przejmować kontrolę nad urządzeniami macOS i Windows korzystając ze swoich urządzeń z systemem Android.
Możliwość stworzenia spersonalizowanej i usprawnionej według własnych potrzeb wersji klienta połączeń. Nadaj cechy własnej marki i skorzystaj z szeregu możliwości, jakie zapewnia specjalistom IT Remote Support. Klienta połączeń po stronie użytkownika końcowego można uprościć, ułatwiając tym samym szybkie i nieskomplikowane otrzymanie wsparcia.
Bezpieczne rozwiązanie saas z platformą połączeniową w pełni zarządzaną w chmurze
Remot Support wykorzystuje standardowe w branży szyfrowanie TLS. W ten sposób zapewnia bezpieczeństwo zdalnych sesji wsparcia.
Serwery Remote Support TSplus są zarządzane przez naszych ekspertów i znajdują się na całym świecie. Dzięki temu zapewniamy najlepszą obsługę dla naszych klientów.
TSplus nie tylko zarządza wszystkimi serwerami połączeń, ale także automatycznie aktualizuje klientów połączeń. Jeśli agent lub użytkownik uruchomi program zdalnego wsparcia w starej wersji, oprogramowanie automatycznie się zaktualizuje i otworzy interfejs ze wszystkimi najnowszymi poprawkami i nowymi funkcjami. Za każdym razem.
PRZYJAZNY DLA UŻYTKOWNIKA INTERFEJS OPROGRAMOWANIA ZAPEWNIA WIĘKSZĄ SATYSFAKCJĘ UŻYTKOWNIKÓW
Uproszczony interfejs użytkownika końcowego. Użytkownicy widzą tylko te funkcje i przyciski, które są im potrzebne do udanej sesji pomocy zdalnej.
Dodaj swoją markę do klienta połączeń Remote Support, aby użytkownicy końcowi podczas zdalnych sesji pomocy technicznej widzieli Twoje logo.
Hostuj pobieranie klienta połączeń przy użyciu domeny twojej marki i zapewnij świadomość marki w ramach procesu pomocy zdalnej.
Funkcja Freshdesk Integration umożliwia powiązanie sesji zdalnego wsparcia z biletami Freshdesk,. Gwaratnuje zatem usprawnienie przepływu zadań w ramach sesji pomocy technicznej.
Przystępne ceny subskrypcji
Wszystkie funkcje, których potrzebujesz, za ułamek ceny rozwiązań konkurencji
Wypróbuj za darmo!
Napisz do nas, a otrzymasz link do darmowej wersji próbnej.
Wyślij e-mail z jakąkolwiek treścią na adres download@tsplus.pl, w odpowiedzi otrzymasz linki do pobrania, a jeżeli masz pytanie napisz na adres licenses@tsplus.eu
Sprawdź folder SPAM.
Wypróbuj za darmo!
Napisz do nas, a otrzymasz link do darmowej wersji próbnej.
Wyślij e-mail z jakąkolwiek treścią na adres download@tsplus.pl, w odpowiedzi otrzymasz linki do pobrania, a jeżeli masz pytanie napisz na adres licenses@tsplus.eu
Sprawdź folder SPAM.
Wypróbuj za darmo!
Napisz do nas, a otrzymasz link do darmowej wersji próbnej.
Wyślij e-mail z jakąkolwiek treścią na adres download@tsplus.pl, w odpowiedzi otrzymasz linki do pobrania, a jeżeli masz pytanie napisz na adres licenses@tsplus.eu
Sprawdź folder SPAM.
Napisz do nas, a otrzymasz link do aktualizacji TSplus.
Wyślij e-mail z jakąkolwiek treścią na adres download@tsplus.pl, w odpowiedzi otrzymasz linki do pobrania, a jeżeli masz pytanie napisz na adres licenses@tsplus.eu
Sprawdź folder SPAM.
Wypróbuj za darmo!
Napisz do nas, a otrzymasz link do Serwera Genius.
Wyślij e-mail z jakąkolwiek treścią na adres download@tsplus.pl, w odpowiedzi otrzymasz linki do pobrania, a jeżeli masz pytanie napisz na adres licenses@tsplus.eu
Sprawdź folder SPAM.
Wypróbuj za darmo!
Napisz do nas, a otrzymasz link do TSplus Advanced Security.
Wyślij e-mail z jakąkolwiek treścią na adres download@tsplus.pl, w odpowiedzi otrzymasz linki do pobrania, a jeżeli masz pytanie napisz na adres licenses@tsplus.eu
Sprawdź folder SPAM.
Napisz do nas, a otrzymasz link do pobrania TSplus Mobile App.
Wyślij e-mail z jakąkolwiek treścią na adres download@tsplus.pl, w odpowiedzi otrzymasz linki do pobrania, a jeżeli masz pytanie napisz na adres licenses@tsplus.eu
Sprawdź folder SPAM.
Napisz do nas, a otrzymasz link do pobrania TSplus Mobile App.
Wyślij e-mail z jakąkolwiek treścią na adres download@tsplus.pl, w odpowiedzi otrzymasz linki do pobrania, a jeżeli masz pytanie napisz na adres licenses@tsplus.eu
Sprawdź folder SPAM.
You must be logged in to post a comment.