fbpx

Remote Support – Funkcje

remote-support-orange-transparent-256

TSPLUS REMOTE SUPPORT

Najważniejsze funkcje

Odkryj najlepszą alternatywę dla TeamViewer.

Zyskaj więcej. Zapłać mniej !

Zdalna pomoc

Dokładnie to, czego potrzebują zarówno agenci pomocy technicznej, jak i użytkownicy końcowi, czekający na profesjonalną pomoc.

Udostępnianie sesji z nadzorem i nienadzorowanej

W prosty sposób uruchom błyskawiczne połączenia zdalne.

Bezpieczeństwo i hosting w chmurze

Bezpieczne rozwiązanie SaaS z platformą połączeń, która jest w pełni zarządzana w chmurze.

Najlepsze wrażenia użytkownika

Przyjazny dla użytkownika interfejs Remote Support, zapewnia większą satysfakcję użytkownika końcowego.

Niezbędne narzędzie dla specjalistów wsparcia IT

Zdalna pomoc

Udostępnianie ekranu

Agenci mogą przejąć kontrolę nad ekranem, myszą i klawiaturą zdalnych klientów. Wystarczy, aby użytkownik końcowy – jednym kliknięciem myszki – zezwolił agentowi na przejęcie kontroli nad komputerem. Uruchomienie i rozpoczęcie sesji pomocy zdalnej odbywa się natychmiast, a wraz z nim pojawia się okienko czatu, umożliwiające łatwą komunikację.

Sesja wsparcia z udziałem wielu agentów

Agent może przejąć kontrolę i rozwiązywać problemy niezależnie lub wspólnie z innymi członkami zespołu wsparcia, którzy mogą służyć niezbędną pomocą w razie potrzeby. Wielu agentów może łączyć się naraz z tym samym komputerem zdalnym.

Okienko czatu

Zarówno agent, jak i użytkownik końcowy mają dostosowane okno czatu. Okno czatu agenta zawiera istotne informacje oraz wszystkie standardowe funkcjonalności, które będą mu potrzebne do prowadzenia sesji.
Okno czatu użytkownika końcowego jest prostsze, zapewniając idealne wrażenia użytkownika. Zawiera kluczowe funkcje, takie jak udostępnianie plików.

Transfer plików

Zarówno agent, jak i użytkownik końcowy mogą przesyłać i udostępniać pliki.

Ustawienia Języka

Agent może łatwo zmienić język interfejsu Remote Support.

Wysyłanie polecenia

Agenci pomocy technicznej mogą wysyłać polecenia klawiaturowe, takie jak ctrl+alt+del lub uruchamiać Menedżera zadań na komputerach zdalnych.

Obsługa wielu monitorów

Agenci pomocy technicznej mają dostęp do wszystkich wyświetlaczy na komputerze zdalnym przy użyciu konfiguracji z wieloma monitorami.

Włącz/wyłącz synchronizację schowka

Agenci pomocy technicznej mogą włączać i wyłączać funkcję kopiowania i wklejania schowka między agentem a komputerem użytkownika końcowego.

Informacje o komputerze zdalnym

Agenci mogą przeglądać dane systemu operacyjnego, sprzętu i konta użytkownika ze zdalnego komputera.

Nagrywanie sesji i screenshoty

Możliwość nagrywania zdalnych sesji wsparcia, a następnie zapisywania ich do plików video. Podczas sesji można również szybko, za pomocą jednego kliknięcia wykonywać zrzuty ekranu.

Jak to działa?

Dzięki Remote Support użytkownik udostępniania swój ekran agentowi wsparcia  za pomocą jednego kliknięcia. Po stronie klienta nie jest wymagana żadna instalacja. Dodatkowo, dokładnie ten sam program jest uruchamiany zarówno u agentów, jak i użytkowników. Jedyna różnica polega teraz na tym, kto kontroluje, a kto udostępnia ekran.

Operacja jest prosta: po uruchomieniu lekkiego programu, agent musi wprowadzić identyfikator klienta i jednorazowe hasło utworzone przez Remote Support. I łączy się z ekranem użytkownika.

Agenci mogą utworzyć osobisty login z hasłem, aby łatwo uzyskać dostęp do identyfikatorów komputerów, w tym do listy komputerów nienadzorowanych.

Umożliwia szybkie i łatwe połączenia zdalne

Udostępnianie sesji z nadzorem i nienadzorowanej

Brak konfiguracji, szybkie połączenie

Zarówno Agenci, jak i użytkownicy końcowi mogą szybko zainicjować sesję pomocy technicznej. Wystarczy po prostu pobrać i uruchomić niewielki program. Następnie użytkownik końcowy udostępnia agentowi swój identyfikator i hasło. Nawiązywanie połączenia odbywa się błyskawicznie i nie wymaga dodatkowych konfiguracji.
Cała ciężka robota jest wykonywane przez nasze serwery.

Dostęp Nienadzorowany

Agent może tworzyć listę dostępnych komputerów nienadzorowanych i dodawać do niej zdalne urządzenia wymagające interwencji, a następnie uzyskiwać do nich dostęp. Obecność użytkownika końcowego nie jest wówczas potrzebna. Na komputerach dostępne są trzy akcje: połącz, otwórz wiersz polecenia i usuń. Nienadzorowane komputery można organizować za pomocą grup i szybko je odszukać za pomocą paska wyszukiwania.
A dzięki funkcji Wake-on-LAN (WoL) uzyskamy także dostęp do urządzeń zdalnych w trybie niskiego poboru mocy,

Połącz z i do urządzenia macOS

Remote Support wspiera obsługę różnych systemów, otwierając możliwość szerokich zastosowań bez barier. Agenci wsparcia mogą uzyskiwać dostęp i kontrolę do urządzeń macOS/Windows ze swoich urządzeń macOS/Windows. W dowolnych konfiguracjach.

Aplikacja na system Android

Agenci pomocy mogą przejmować kontrolę nad urządzeniami macOS i Windows korzystając ze swoich urządzeń z systemem Android.

Personalizacja

Możliwość stworzenia spersonalizowanej i usprawnionej według własnych potrzeb wersji klienta połączeń. Nadaj cechy własnej marki i skorzystaj z szeregu możliwości, jakie zapewnia specjalistom IT Remote Support. Klienta połączeń po stronie użytkownika końcowego można uprościć, ułatwiając tym samym szybkie i nieskomplikowane otrzymanie wsparcia.

Bezpieczne rozwiązanie saas z platformą połączeniową w pełni zarządzaną w chmurze

Bezpieczeństwo i hosting w chmurze

Szyfrowane połączenia typu end-to-end

Remot Support wykorzystuje standardowe w branży szyfrowanie TLS. W ten sposób zapewnia bezpieczeństwo zdalnych sesji wsparcia.

Zarządzane zaplecze

Serwery Remote Support TSplus są zarządzane przez naszych ekspertów i znajdują się na całym świecie. Dzięki temu zapewniamy najlepszą obsługę dla naszych klientów.

Pełne rozwiązanie SaaS

TSplus nie tylko zarządza wszystkimi serwerami połączeń, ale także automatycznie aktualizuje klientów połączeń. Jeśli agent lub użytkownik uruchomi program zdalnego wsparcia w starej wersji, oprogramowanie automatycznie się zaktualizuje i otworzy interfejs ze wszystkimi najnowszymi poprawkami i nowymi funkcjami. Za każdym razem.

PRZYJAZNY DLA UŻYTKOWNIKA INTERFEJS OPROGRAMOWANIA ZAPEWNIA WIĘKSZĄ SATYSFAKCJĘ UŻYTKOWNIKÓW

Najlepsze wrażenia użytkownika

Niestandardowy klient połączeń

Uproszczony interfejs użytkownika końcowego. Użytkownicy widzą tylko te funkcje i przyciski, które są im potrzebne do udanej sesji pomocy zdalnej.

Nazwa i logo Twojej firmy

Dodaj swoją markę do klienta połączeń Remote Support, aby użytkownicy końcowi podczas zdalnych sesji pomocy technicznej widzieli Twoje logo.

Pobieranie z Twojej domeny

Hostuj pobieranie klienta połączeń przy użyciu domeny twojej marki i zapewnij świadomość marki w ramach procesu pomocy zdalnej.

Integracja Freshdesk

Funkcja Freshdesk Integration umożliwia powiązanie sesji zdalnego wsparcia z biletami Freshdesk,. Gwaratnuje zatem usprawnienie przepływu zadań w ramach sesji pomocy technicznej.

Najbardziej atrakcyjna oferta na rynku

Przystępne ceny subskrypcji

Wszystkie funkcje, których potrzebujesz, za ułamek ceny rozwiązań konkurencji

Masz pytania? Skontaktuj się z nami: licenses@tsplus.eu

Translate »