Wersja 12 była kamieniem milowym w rozwoju TSplus. Została zbudowana na fundamentach dotychczasowych sukcesów z jeszcze większym naciskiem na jakość i profesjonalizm. Opinie użytkowników na temat nowej odsłony naszego oprogramowania są bardzo pozytywne. Najlepsze produkty wymagają najlepszej obsługi klienta. TSplus poczynił zatem duże inwestycje w pomoc online oraz dokumentację udostępnianą naszym użytkownikom. Przyjrzyjmy się bliżej najnowszym innowacjom.
TSplus prezentuje nowy video tutorial dla wersji 12
Zespół Marketingu TSplus opublikował nowy film instruktażowy, w którym szczegółowo omówiono niektóre zmiany w nowym, zmodernizowanym interfejsie. Film zatytułowany „Pierwsze kroki z TSplus V12” trwa około 5 minut i szczegółowo wyjaśnia, jak rozpocząć korzystanie z TSplus w kilku prostych krokach.
Aby pomóc naszym partnerom, klientom i użytkownikom końcowym w odkryciu wszystkich nowych wspaniałych funkcji, jakie znalazły się w wersji 12 TSplus, film „Getting Started” zawiera przegląd nowego interfejsu użytkownika, a także szczegółowe informacje na temat niektórych podstawowych ustawień.
- Przegląd informacji wyświetlanych na Home Dashboard
- Jak tworzyć nowych użytkowników z unikalnymi danymi uwierzytelniającymi
- Jak publikować aplikacje lub pełny pulpit zdalny
- Jak wybrać ulubiony tryb wyświetlania i ustawienia
- Jak przypisać aplikacje jednemu użytkownikowi lub grupie użytkowników
TSplus optymalizuje funkcję Intelligent Support Agent
Nasz zespół wsparcia TSplus zaktualizował usługę Intelligent Support Agent. Dzięki konsolidacji dostawców, Intelligent Support Agent jest teraz lepiej zintegrowany z systemem wsparcia niż kiedykolwiek. „Meji” osiągnęła wyższy poziom: teraz zdobywa całą swoją wiedzę bezpośrednio z bazy danych FAQ i uczy się sama z upływem czasu. Za każdym razem, gdy przesyłane jest nowe pytanie, agenci wsparcia TSplus tworzą wpis rozwiązania w FAQ i Meji automatycznie zapisuje go w pamięci. W ten sposób Meji może zaoferować klientom szukającym pomocy do trzech powiązanych odpowiedzi, w tym linki do Podręcznika użytkownika i zrzuty ekranu.
Baza wiedzy FAQ może być również bezpośrednio sprawdzona na stronie głównej Helpdesk. Meji jest dostępna na wszystkich stronach „Support” www.tsplus.net. Jej misją jest poprowadzenie użytkowników poprzez meandry naszych produktów, co pozwala na lepsze ich zrozumienie. To z kolei pozwala odnaleźć się w dokumentacji online i uzyskać szybsze wsparcie. Korzystanie z pomocy Meji nie zastępuje jednak właściwej obsługi klienta TSplus w przypadku złożonych sytuacji i konkretnych problemów. Aby uzyskać dokładniejszą pomoc oferujemy kontakt telefoniczny lub mailowy z naszym działem Wsparcia. Zawsze można również wykorzystać specjalny kupon dostępny na stronie support.tsplus.net/support/home.
Dzięki temu nowemu chatbotowi zespół wsparcia będzie mógł skupić się na złożonych problemach użytkowników i wysokiej jakości usługach, co stworzy lepsze wsparcie dla wszystkich klientów.
You must be logged in to post a comment.