Nowa wersja TSplus Remote Support wprowadza rozwiązanie Wake-on-LAN do nienadzorowanej pomocy zdalnej
TSplus, dostawca kompleksowego pakietu oprogramowania do obsługi zdalnej prezentuje nową wersję Remote Suport 3.40. Najnowsza aktualizacja wprowadza ekscytującą nową funkcję Wake-on-LAN ( WoL ) wraz z szeregiem ulepszeń. Ten innowacyjny dodatek umożliwia agentom wsparcia bezproblemowe uruchamianie niewłączonych komputerów i zapewnienie zdalnego wsparcia bez nadzoru w dowolnym momencie i bez żadnych przeszkód.
Podstawowym atutem TSplus Remote Support są możliwości jakie oferuje w zakresie zdalnej pomocy, chodzi między innymi o zapewnienie nienadzorowanego dostępu lub możliwości blokowania danych wprowadzanych przez użytkownika. Oznacza to, że agenci wsparcia mogą zapewniać nieprzerwane wsparcie, niezależnie od tego, czy użytkownik potrzebujący pomocy jest przy swoim biurku, czy też z dala od niego. Wykorzystując moc TSplus Remote Support, agenci mogą teraz zapewniać wsparcie bez zakłóceń, dysponują bowiem narzędzie, które umożliwia szybkie rozwiązanie każdego problemu technicznego z każdego miejsca i o każdej porze.
Nowo dodane rozwiązanie WoL zwiększa wygodę i efektywność zdalnego wsparcia, umożliwiając agentom zdalne uruchamianie odłączonych komputerów. Wake-On-LAN jest standardowym protokołem służącym do zdalnego wybudzania komputerów z trybu bardzo niskiego poboru mocy. Za pomocą jednego kliknięcia personel pomocy technicznej może wybudzić maszynę docelową, zainicjować bezpieczne połączenie i zdalnie przejąć nad nią kontrolę. Ten usprawniony proces eliminuje potrzebę fizycznej obecności użytkowników przy ich stacji roboczej, co skutkuje znaczną oszczędnością czasu i zwiększoną produktywnością zarówno agentów wsparcia, jak i użytkowników końcowych.
Szereg ulepszeń zapewniających optymalną pomoc zdalną
Oprócz funkcji WoL, wersja 3.40 TSplus Remote Support oferuje kilka innych ulepszeń w celu dalszej optymalizacji procesu wsparcia:
- Zlikwidowano limit 1 klienta Remote Support na serwer: Użytkownicy mogą teraz łączyć wielu klientów Remote Support z jednym serwerem, rozszerzając swoje możliwości wsparcia i usprawniając przepływ pracy.
- Dodano skrót do menu startowego, pozwalający na błyskawiczne uruchomienie klienta: Zaktualizowana wersja upraszcza obsługę, udostępniając wygodny skrót w menu startowym i zapewniając łatwy dostęp do klienta Remote Support.
- Dodano aktywację dostępu nienadzorowanego za pomocą wiersza poleceń: agenci mogą aktywować dostęp nienadzorowany za pomocą wiersza poleceń, co zwiększa elastyczność i umożliwia automatyzację operacji wsparcia.
Powyższe ulepszenia mają na celu umożliwienie agentom wsparcia zapewnienie jeszcze bardziej skutecznej i natychmiastowej pomocy. Usuwając różnej formy ograniczenia i wprowadzając przyjazne dla użytkownika ulepszenia, TSplus Remote Support zapewnia bezproblemowe wsparcie i jest idealnym rozwiązaniem, zarówno z punktu widzenia agentów, jak i użytkowników końcowych.
Aby dowiedzieć się więcej o nowej funkcji WoL i sposobie jej konfiguracji, odwiedź dedykowaną stronę pod adresem https://docs.terminalserviceplus.com/remote-support-v3/wake-on-lan . Strona zawiera obszerny przewodnik dotyczący wykorzystania rozwiązania WoL do nienadzorowanej pomocy zdalnej.
Aby natomiast być na bieżąco ze wszystkimi najnowszymi funkcjami i ulepszeniami, sprawdź internetowy dziennik zmian TSplus Remote Support – https://dl-files.com/RemoteSupport-changelog.html . Ponadto użytkownicy mogą subskrybować kanał RSS [ https://dl-files.com/RemoteSupport-changelog.xml ], aby otrzymywać aktualizacje w czasie rzeczywistym bezpośrednio do preferowanego czytnika wiadomości.