Nowy gracz na rynku Wsparcia technicznego dla pulpitów zdalnych. Odpowiedź TSplus na potrzeby małych firm z ograniczonym budżetem

Niedawno firma TSplus zaprezentowała oficjalnie nową, drugą wersję swojego oprogramowania Remote Support. Wraz z niezbędną funkcją nienadzorowanego dostępu, ta nowa główna wersja oferuje kilka dodatkowych narzędzi, które ułatwiają zdalną administrację i umożliwiają wydajną pracę agentom pomocy technicznej.

W dziedzinie technologii, niezbędne jest uzyskanie odpowiednich narzędzi, pozwalających na wykonanie pracy. Dla agentów Wsparcia celem jest możliwość rozwiązania problemów klientów w jak najkrótszym czasie. Usługi wsparcia muszą być zorganizowane oraz wykorzystywać inteligentne narzędzia do zarządzania zgłoszeniami, sortowania wpisów i dzielenia pracy między poszczególnymi agentami.

Remote Support V2 oferuje inteligentne narzędzia administracyjne, aby zapewnić najlepszą pomoc zdalną.

TSplus Remote Support jest idealną alternatywą dla bezpiecznego zdalnego zarządzania pulpitem i udostępniania ekranu. Remote Support zapewnia natychmiastową zdalną pomoc w dowolnym miejscu i czasie. Dzięki interfejsowi opartemu na przeglądarce, jednym z największych atutów Remote Support jest to, że sesje można rozpocząć po prostu poprzez udostępnienie klientowi wygenerowanego linku. Jedno kliknięcie i agent jest podłączony do komputera użytkownika końcowego, wraz z pełną kontrolą myszy i klawiatury.

Najnowsza wersja Remote Support zapewnia odpowiednie narzędzie do zarządzania agentami Wsparcia Technicznego. Korzystając ze scentralizowanego i intuicyjnego interfejsu internetowego, agenci mają dostęp do licznych funkcji i ustawień, które ułatwiają im życie i przyspieszają rozwiązywanie problemów.

Ważną funkcją dodatkową jest możliwość wysyłania zdalnych poleceń do komputera użytkownika końcowego. W połączeniu z dostępem nienadzorowanym, umożliwia to agentom zdalne przejęcie kontroli nad maszyną i wykonywanie działań bez konieczności fizycznej obecności użytkownika końcowego, na przykład uruchamianie Menedżera zadań. Dzięki temu agenci mogą rozwiązywać problemy o każdej porze dnia i nocy, a w razie potrzeby także w weekendy.

Oprócz tej przydatnej funkcji agent ma możliwość organizowania wszystkich nienadzorowanych komputerów według użytkownika i grupy za pomocą prostego pojedynczego ruchu myszką „drag and drop”. Jest to doskonałe narzędzie do zarządzania, które pozwala szybko dowiedzieć się, który klient/dział potrzebuje pomocy i ustalić priorytety, a także przypisać konkretne maszyny do różnych agentów.

Inne ważne opcje, które sprawiają, że Remote Support jest bardzo przydatnym oprogramowaniem do zdalnej pomocy:

  • Po skonfigurowaniu serwera SMTP agenci mogą wysyłać adres URL do współdzielenia sesji za pośrednictwem poczty elektronicznej, z dostępem do różnych szablonów wiadomości e-mail.
  • Agenci mogą wysyłać unikalny kod PIN (ID) zamiast adresu URL do współdzielenia sesji.
  • Skrócenie adresu URL sesji jednym kliknięciem.
  • Sekcja „Dzienniki sesji”, którą można łatwo wyeksportować do pliku csv. Podstawą jest poznanie historii sesji wsparcia z klientami i zapewnienie odpowiedniej pomocy. Funkcja ta jest również pomocna w śledzeniu godzin do fakturowania.
  • „Kopiuj i wklej” informacje między agentem a komputerami użytkowników końcowych.
  • Okno czatu do bezpośredniej komunikacji z użytkownikiem końcowym, w tym dostęp do informacji o kliencie (typ systemu operacyjnego, sprzętu itp.), opcje współpracy z innymi agentami, wybór języka, przesyłanie plików i inne.

Aby dowiedzieć się więcej, zapoznaj się z dokumentacją online.

Generalnie, TSplus Remote Support to łatwe w użyciu i niedrogie oprogramowanie do Wsparcia Zdalnego. Cena oprogramowania zaczyna się już od 243 PLN dla wieczystej licencji na jednego agenta Wsparcia.

Bezpłatną wersję próbną TSplus Remote Support V2 (15 dni, 5 agentów) można pobrać na naszej stronie internetowej w zakładce Pobierz.

 

Translate »