TSplus International s.r.o został założony niemal dekadę temu w Pradze, aby kierować międzynarodową strategią marketingową z centrum Europy. W ostatnim czasie firma zainwestowała w nowe biura i powiększyła swój lokalny zespół, aby pobudzić rozwój marki i sprzedaż produktów TSplus w regionie.

Strategiczna obecność w centrum Europy

Firma TSplus International z siedzibą w Pradze w Czechach dynamicznie się rozwija. Lokalny oddział dostawcy oprogramowania, odpowiedzialny za międzynarodowy marketing TSplus, został otwarty w 2013 roku. Lokalizacja zawsze była istotnym strategicznym elementem w kontekście rozwijania sprzedaży i relacji biznesowych z partnerami mieszkającymi w pobliskich krajach, takich jak Polska, Niemcy, Włochy, Słowacja, Węgry itd.

W istocie, sukces produktów TSplus w tym regionie Europy dał firmie możliwość przeniesienia się do zupełnie nowych biur. Siedziba znajduje się obecnie w nowoczesnym budynku, który został niedawno wybudowany przy głównej alei stolicy: Vaclavské Namesti. Pomieszczenia są przestronne, komfortowe i doskonale wyposażone do prowadzenia profesjonalnych spotkań, odzwierciedlając wartości i ambicje TSplus.

W regionie, w którym branża IT jest bardzo dobrze rozwinięta, a baza potencjalnych klientów jest dość szeroka, TSplus może w pełni rozwinąć skrzydła i sprostać oczekiwaniom wszystkich swoich partnerów, którym gwarantuje  współpracę w dalece motywującym środowisku.

Firma TSplus prowadzi działania w zakresie lokalizacji swoich działów sprzedaży

Jeszcze w kwietniu, firma TSplus ogłosiła otwarcie lokalnego oddziału w Indiach kierowanego przez lokalnego dyrektora TSplus India Private Limited. Celem tego kroku była obsługa rosnącego popytu w tym regionie.

Podobnie i teraz, firma TSplus zdecydowała się zatrudnić lokalnych specjalistów i deweloperów biznesowych, aby wykorzystać wysoki potencjał rynku w Europie Środkowej. David Dvorsky, obywatel Czech od urodzenia i sprawny biznesmen o wykształceniu technicznym, który ponadto przewodniczy GIOBA, organizacji oferującej wysoce edukacyjne programy dla amerykańskich studentów, został wybrany jako kierownik rozwoju sprzedaży TSplus w Czechach, na Słowacji i na Węgrzech, Rumunii, Bułgarii i Serbii. W tych obszarach podejmie współpracę z dyrektorem TSplus na Europę Wschodnią, Andrzejem Krystaszkiem. Jego syn Daniel pracuje u jego boku, aby zapewnić lokalną komunikację sprzedaży.

Aby wesprzeć Davida w tym przedsięwzięciu, TSplus wysłał do Pragi Francois Durieza, rodowitego Francuza. Jego misją w perspektywie dwóch najbliższych lat jest zebranie potencjalnych klientów i rozwój sieci resellerów TSplus w regionie poprzez podróże do Budapesztu i Bratysławy oraz budowanie lokalnej, adekwatnej strategii marketingowej, która już przynosi zachęcające wyniki.

Aby zostać partnerem TSplus w Europie Środkowej, skontaktuj się z Davidem david.dvorsky@tsplus.net lub Andrzejem andrzej.krystaszek@tsplus.net

Pobierz i przetestuj dowolny produkt TSplus — bezpłatnie przez 15 dni.

Translate »