fbpx

TSplus nie zatrzymuje się w doskonaleniu swoich produktów. Pod koniec maja wydana została czwarta wersja aplikacji Remote Support na system Android. Najnowsza aktualizacja stanowi istotny krok w rozwoju oprogramowania, oferując lepszą kompatybilność, wyższą wydajność i szersze możliwości zastosowania.

Inteligentniejsze, bardziej wszechstronne i kompatybilne z Android TV rozwiązanie zdalnego wsparcia

TSplus, dążąc do tworzenia przystępnych i skutecznych narzędzi do zdalnej pomocy technicznej, nie ustaje w wysiłkach wprowadzania kolejnych innowacji i istotnych rozszerzeń funkcji swoich produktów. Podobnie jest z aplikacją Remote Support na Android, której najnowsza wersja wprowadza pełne wsparcie dla telewizorów z Androidem, otwierając tym samym nowe perspektywy wykorzystania aplikacji zarówno w domu, jak i w ekosystemach profesjonalnych.

Remote Support na Android – wszechstronne narzędzie do zdalnej pomocy technicznej

Od chwili premiery nowej aplikacji Remote Support na Androida, TSplus systematycznie rozwija jej możliwości, wprowadzając kolejne udoskonalenia w zakresie wydajności, kompatybilności oraz funkcjonalności. Wydana niedawno wersja 4 stanowi przełomowy moment w tym procesie, oferuje bowiem kolejną istotną funkcję – pełne wsparcie dla telewizorów z systemem Android.

Aktualizacja rozszerza zakres obsługiwanych urządzeń o architektury arm32 i x86, co znajduje odzwierciedlenie w uzupełnieniu puli kompatybilnych urządzeń o ponad 2300 nowych modeli. W efekcie ogólna liczba kompatybilnych urządzeń, według danych z Google Play Store , osiągnęła wartość 22 720. Wspomniane architektury są szeroko stosowane w urządzeniach Android TV ze względu na ich dostępność i coraz powszechność w sprzęcie komercyjnym.
We Francji przykładowo, aplikacja działa teraz bez problemu na dekoderze Freebox Player Pop od firmy Free, który jest częścią oferty Triple Play opartej na Android TV.

To rozszerzenie funkcjonalności jest istotnym krokiem w kierunku realizacji koncepcji zapewnienia dostępu do zdalnej pomocy w każdych warunkach – od salonu w Twoim domu po przestrzenie publiczne wyposażone w ekrany cyfrowe.

Zdalne wsparcie dla Androida – nowa era i wsparcia IT

Wersja V4 aplikacji Remote Support na Androida, za sprawą wprowadzonej kompatybilności z Android TV, otwiera szerokie spektrum nowych zastosowań w rozmaitych środowiskach:

  • Dom i biuro: Skorzystaj z trybu przeglądarki, by udzielać wsparcia innym użytkownikom lub bezprzewodowo wyświetlać prezentację PowerPoint na ekranie telewizora, nawet bez dostępu do portu HDMI.
  • Branża handlowa i gastronomiczna: Szybkie wsparcie dla kiosków samoobsługowych, np. w sieciach takich jak McDonald’s.
  • Transport publiczny: Zdalna obsługa automatów biletowych i ekranów informacyjnych na stacjach i przystankach.
  • Lotniska: Pomoc przy utrzymaniu systemów oznakowania cyfrowego i interaktywnych wyświetlaczy.
  • Kina i wydarzenia: Konserwacja oraz konfiguracja stanowisk do zakupu biletów.

I wiele innych!

Dzięki trybowi Sharer, użytkownicy mogą bezpiecznie udostępniać ekran i otrzymywać zdalnie pomoc techniczną – nawet na urządzeniach bez dotykowego interfejsu. Z kolei tryb Viewer pozwala technikom zdalnie kontrolować urządzenia z Androidem i zapewniać płynną obsługę nawet w przypadku sprzętów, które tradycyjnie nie są przewidziane do zdalnego zarządzania.

Ulepszona nawigacja dla Android TV, zoptymalizowane wykorzystanie łącza internetowego, wsparcie dla D-PAD oraz globalnych skrótów akcji sprawiają, że najnowsza aktualizacja Remote Support Android App znacząco podnosi komfort pracy zarówno specjalistów IT, jak i użytkowników zarządzanych urządzeń.

TSplus zachęca do pobrania najnowszej wersji Remote Support Android ze Sklepu Google Play.
Zespoły pomocy technicznej oraz administratorzy IT mogą teraz skorzystać z rozwiązania, które otwiera perspektywę jeszcze skuteczniejszego, wygodnego i bezpiecznego wsparcia – również tam, gdzie działa Android.

Translate »