Zadowolenie naszych klientów jest priorytetem
Zespół Marketingu TSplus często bada zadowolenie klientów, chcąc zapewnić najlepsze usługi pulpitu zdalnego na rynku. Badania te pozwalają nam dokonać klasyfikacji klientów, a także zidentyfikować najpopularniejsze punkty naszego oprogramowania, a zwłaszcza punkty, które należy poprawić. Naszym głównym celem jest, aby spełniać oczekiwania naszych klientów.
Wyniki ostatniego badania klientów, rozpoczęte w czerwcu 2015 roku, pokazały kilka istotnych tendencji: w zależności od rodzaju wydania, trybu połączeń lub wykorzystania dodatkowych usług TSplus , takich jak wsparcie techniczne. Badanie zakończono w czerwcu 2016 roku. Zostało przeprowadzone wśród 170 klientów. Najpopularniejszą licencją TSplus była Enterprise, skurczyła się o 38% respondentów: daje dostęp do wszystkich funkcji zawartych w oprogramowaniu, z usług pulpitu zdalnego w przeglądarce przy użyciu mechanizmu HTML5 wraz z wirtualną drukarką i równoważenie obciążenia tzw. Load Balancing dla nieograniczonej liczby użytkowników. W śród tych użytkowników aż 28% stanowili użytkownicy korzystający z pulpitu zdalnego za pośrednictwem strony WWW.
TSplus używany jest głównie na komputerach , przy użyciu połączenia RDP lub trybu RemoteApp (97%).
Większość naszych klientów zostało usatysfakcjonowanych przez usługę wsparcia .
Podsumowując: udało nam się spełnić oczekiwania naszych klientów i nie zamierzamy na tym poprzestać. Obecnie pracujemy nad lepszą dostępnością TSplus dla użytkowników tabletów.
Zespół TSplus postanowił obecnie zintensyfikować marketing przy użyciu mediów społecznościowych aby poprawić relacje z klientami, oferując im jednocześnie rzetelne informacje odnośnie zmian i nowości jakie oferuje TSplus.
Wkrótce kolejne badanie sprawdzające możliwości rozwoju TSplus oraz zbadanie zadowolenia klientów z jakości usług.
You must be logged in to post a comment.