TSplus rozpoczął kolejny rok z prestiżowymi wyróżnieniami od Gartner Digital Markets. Nasz produkt TSplus Remote Support został doceniony przez renomowane platformy: Capterra, Software Advice oraz GetApp. Poprzez wyróżnienia w kluczowych raportach 2025 roku potwierdzamy nieustające zaangażowanie marki TSplus jako czołowego dostawcy innowacyjnych i niezawodnych rozwiązań dla użytkowników na całym globie.
W artykule :
- Najnowsze sukcesy TSplus w dziedzinie zdalnego wsparcia
- Perspektywy rozwoju oprogramowania TSplus Remote Support
- O Gartner Digital Markets
Najnowsze sukcesy TSplus w kategorii Remote Support
Nasz Remote Support ponownie uzyskał doskonałe miejsca na listach najlepszych oprogramowań:
- Capterra Shortlist – wysoka pozycja w zestawieniu najlepszych oprogramowani w zakresie zdalnego wsparcia
- FrontRunners Software Advice – zaszczytny tytuł lidera wśród rozwiązań do zdalnego wsparcia
- GetApp Category Leaders – miejsce w czołówce branżowego rankingu najlepszych programów do zdalnego wsparcia, ocenionych na podstawie opinii użytkowników
Co mówią nasi użytkownicy?
„Gorąco polecam!”
„Generalnie: Mamy bardzo pozytywne doświadczenia. Dzięki TSplus mogliśmy bezproblemowo przejść na pracę zdalną w czasie pandemii… i nadal z niego korzystamy.”
Zalety: solidne wsparcie, intuicyjna instalacja, atrakcyjna cena.
[Źródło: Capterra]„Używamy go codziennie, by wspierać naszych klientów. To jedyne narzędzie, jakiego potrzebujemy.”
Zalety: Prosta konfiguracja, bezpieczeństwo, niezawodność.
[Źródło: Capterra]
Używasz TSplus? Podziel się swoją opinią!
Spojrzenie w przyszłość
Rok 2025 to dla nas kolejny krok milowy na drodze firmy do osiągnięcia strategicznych celów wzrostu – wskazuje Adrien Carbonne, CTO TSplus. „Z jeszcze większym zapałem rozwijamy nasze technologie, by jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby użytkowników. Czeka nas ekscytujący czas – i chcemy przeżyć go razem z Wami.”
Gartner Digital Markets
To największa globalna platforma, będąca dla użytkowników systemów informatycznych, genialnym źródłem wiedzy na temat jakości oprogramowania i usług B2B, dająca możliwość porównania funkcjonalności i istotnych cech szukanego produktu lub usługi. Każdego roku ponad 100 milionów użytkowników odwiedza serwisy Capterra, GetApp, Software Advice i UpCity, aby znaleźć cenne wskazówki w procesie podejmowania decyzji zakupowych. Oparcie o rzetelne recenzje i analizy jest istotnym czynnikiem wyboru optymalnych rozwiązań, zatem rola Gartner Digital Markets we wspieraniu firm w kontekście budowania rozpoznawalności, generowania popytu i stymulacji dynamiki rozwoju biznesów w środowisku cyfrowym – jest bezapelacyjna.