Na początku tego roku firma TSplus zaprezentowała pierwsze wydanie nowego oprogramowania – TSplus Remote Support – bezpiecznego i łatwego w użyciu, opartego na przeglądarce narzędzia do udostępniania ekranu systemu Windows i zdalnego sterowania komputerem. Stworzonego z myślą o zdalnych zespołach Wsparcia Technicznego. Opinie klientów były zdecydowanie pozytywne. Przeanalizowaliśmy informację zwrotną od naszych użytkowników i odpowiadając na ich oczekiwania i sugestie, zrobiliśmy krok do przodu, w poszukiwaniu sposobów jeszcze lepszego działania naszego programu.
Ty mówisz. My słuchamy.
Dziś z dumą ogłaszamy wydanie nowej, jeszcze lepszej wersji TSplus Remote Support – V2! Dodaliśmy szereg nowych funkcji:
• Dostęp nienadzorowany — po skonfigurowaniu dostęp nienadzorowany zapewnia zespołowi pomocy technicznej łatwy dostęp do komputerów użytkowników końcowych, nawet jeśli użytkownik końcowy nie jest przy swoim komputerze!
• Zarządzanie listą komputerów zdalnych — agenci pomocy technicznej mogą teraz organizować listę komputerów zdalnych w grupy w celu łatwego wyszukiwania.
• Dodano języki — dodano tłumaczenia konsoli internetowej i klienta dla naszych klientów z Francji, Niemiec i Portugalii.
To jedynie najważniejsze z nowych opcji i funkcjonalności w wersji 2 Remote Support. Aby dowiedzieć się więcej o najnowszych uaktualnieniach, prostym i niedrogim licencjonowaniu, odwiedź stronę Remote Support. Pobierz 15-dniową bezpłatną wersję próbną i przetestuj ją ze swoim zespołem pomocy technicznej!