Kwestia cyberbezpieczeństwa w kontekście zdalnego wsparcia jest dla nas sprawą niezwykle istotną, co wyrażamy poprzez nasze silne zaangażowanie w tworzenie niezawodnych rozwiązań, sprawiających że możesz być spokojny o bezpieczeństwo, a czas i energię skoncentrować na rozwijaniu swojego biznesu.
TSplus stale aktualizuje funkcje swoich oprogramowań, wzmacniając zaplecze i na bieżąco dostosowując się do dynamicznych zmian w krajobrazie cyberbezpieczeństwa. Wszystko to po to, abyś zawsze był o krok przed cyberprzestępcami.
Nie mniej istotną dla użytkowników sprawą jest, obok bezpieczeństwa zdalnych połączeń, łatwość i intuicyjność konfiguracji i użytkowania rozwiązań. Szeroko pojęty user experience również stał się więc dla nas ważnym tematem, który uwzględniamy doskonaląc nasze programy, zarówno pod względem technologicznym, jak i czysto użytkowym.
Z każdą nową wersją oprogramowania Remote Support i aktualizacją wdrażamy ulepszenia poprawiające jakość doświadczenia naszych klientów w ramach pomocy zdalnej. Nasz zespół programistów ciężko pracował, by uzupełnić funkcjonalność rozwiązania, w oparciu nie tylko o najnowsze trendy, ale przede wszystkim oczekiwania naszych klientów, wyrażone w opiniach i informacjach zwrotnych.
Rzućmy okiem na kilka z nich, które z pewnością ułatwią i usprawnią pracę agentom pomocy technicznej:
- Ulepszenia w zarządzaniu komputerami: Możliwość przeszukiwania list komputerów obecna jest już od poprzedniej wersji Remote Support. Teraz dodaliśmy pasek narzędzi umożliwiający szybki dostęp do funkcji, takich jak „dodaj komputer” i „ukryj komputery offline”.
- Skrót CTRL+ALT+DEL: Jednym kliknięciem można teraz wysłać ten klasyczny skrót do zdalnego komputera (wymaga skonfigurowania dostępu nienadzorowanego).
- Tłumaczenie na czacie Dzięki jednemu kliknięciu można teraz tłumaczyć wiadomości w oknie czatu pomocy zdalnej, co ułatwia komunikację między agentem a użytkownikiem końcowym i szybkie rozwiązywanie problemów, nawet jeśli nie mówią tym samym językiem!
- Przeciągnij i upuść: wymiana plików między dwoma komputerami w sesji pomocy zdalnej stała się jeszcze prostsza. Agenci mogą przeciągać pliki z własnego komputera na komputer użytkownika końcowego. Wszystko to z pominięciem pośrednictwa klienta Remote Support.
Każde z tych ulepszeń może wydawać się drobnym udogodnieniem, jednak każdy taki szczegół pozwala zapewnić znaczne usprawnienie i oszczędność czasu dla agentów pomocy technicznej i użytkowników końcowych.
Jeśli jeszcze nie wypróbowałeś TSplus Remote Support, możesz łatwo zacząć już dziś. Pobierz 15-dniową, w pełni funkcjonalną wersję próbną. Niewielki rozmiar pliku umożliwia szybkie pobranie i łatwą konfigurację. Remote Support dostępny jest zarówno w wersji na systemy Windows, jak i MacOS.
Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące zdalnego wsparcia lub innego produktu TSplus , jesteśmy do dyspozycji, aby odpowiedzieć na wszelkie Twoje pytania.