Po wakacyjnym okresie lekkiego rozluźnienia, wraz z nastaniem jesieni, zabraliśmy się z zapałem do ciężkiej pracy. Efekty możecie już zobaczyć, a TSplus ani trochę nie zwalnia tempa w wyścigu, którego stawką jest nieustanne doskonalenie rozwiązań zdalnego dostępu. W ubiegłym miesiącu oficjalnie zawiązaliśmy przełomowe partnerstwo z globalnym dostawcą rozwiązań cyberbezpieczeństwa – firmą Kaspersky. Teraz pora na kolejny milowy kamień w rozwoju marki – przedstawiamy klienta TSplus Remote Support dla systemu MacOS. Rozszerzona funkcjonalność naszego oprogramowania pozwoli kolejnej grupie użytkowników korzystać z potężnego narzędzia do zdalnego wsparcia w sposób elastyczny i dogodny.
Kompatybilność z systemem MacOS w zakresie zdalnego wsparcia
TSplus, międzynarodowy dostawca rozwiązań w zakresie zdalnego pulpitu oraz wsparcia, z radością przedstawia najnowszy owoc sukcesu naszych programistów. TSplus Remote Support jest najmłodszym dzieckiem w rodzinie produktów TSplus, konsekwentnie pracujemy więc nad jego ciągłym rozwojem i rozwijaniem możliwości. Z dumą możemy powiedzieć, że nasze rozwiązanie do zdalnej pomocy zyskało właśnie kolejną ważną funkcję, poszerzając możliwość zastosowania na systemach MacOS. dostępnego bezpłatnie dla wszystkich użytkowników
Remote Support dla systemów Windows i Mac OS. Konwersja połączeń zdalnych
TSplus Remote Support, to nie tylko doskonała alternatywa dla TeamViewer, pozwalająca na zdalną kontrolę pulpitu i udostępnianie ekranu. To nowa jakość w dziedzinie zdalnego wsparcia technicznego, która na bardzo atrakcyjnych warunkach subskrypcyjnych, oferuje wiele funkcji i korzyści, które na nowo definiują jego doświadczenie. Najważniejsze z nich to:
- Uproszczony dostęp: rozwiązanie nie wymaga instalacji, lekki klient i udostępnianie sesji za pomocą unikalnego identyfikatora i hasła zapewniają nieskomplikowaną obsługę.
- Kompleksowe rozwiązanie SaaS: Zarządzana infrastruktura zaplecza z globalnym zasięgiem serwerów i kompleksowym szyfrowaniem TLS zapewnia najwyższy poziom bezpieczeństwa.
- Wszechstronne funkcje: TSplus Remote Support zawiera szeroki zakres funkcjonalności, od dostępu nienadzorowanego i okna czatu po przesyłanie plików, zrzuty ekranu i obsługę wielu agentów.
- Oszczędność: już od 440 zł/ rok otrzymujesz możliwość obsługi nieograniczonej liczby użytkowników i urządzeń, dla jednej sesji równoległej.
Game-Changer w kontekście kompatybilności z systemem MacOS
Najnowsze wieści dotyczące ogólnej dostępności klienta TSplus Remote Support dla systemu MacOS, z pewnością będą ważnym impulsem dla użytkowników, zarówno naszych obecnych, jak i potencjalnych?
To zmiana istotna z punktu widzenia użyteczności i łatwości zastosowania w dowolnym środowisku. Użytkownicy bowiem mogą teraz bez trudu łączyć się z komputerem Mac z dowolnego miejsca, zwiększając możliwości i wygodę zdalnego wsparcia. Skorzystają na tym również klienci otrzymując większą dostępność usług pomocy technicznej.
Korzyści:
- Wieloplatformowość Wsparcia: łącz się z klientami lub zapewniaj zdalną pomoc z komputera Mac równie łatwo, jak z urządzenia z systemem Windows.
- User-Friendly Experience: Integracja z macOS została zaprojektowana z myślą o doświadczeniu użytkownika. Dzięki najnowszym rozwiązaniom agenci mogą bez wysiłku zapewniać wsparcie najwyższej klasy.
- Bezpieczeństwo i niezawodność: sesje zdalnego wsparcia w systemie macOS są bezpieczne i niezawodne jak. Dane i połączenia pozostają chronione .
Klient MacOS oferuje znajomy interfejs, bardzo przypominający wersję dla systemu Windows. Zapewnia to płynne i szybkie przejście w nowy tryb.
W miarę dalszego udoskonalania klienta MacOS, wszystkie funkcje dostępne w wersji Remote Support dla systemu Windows, będą stopniowo integrowane z nową platformą. A nasi klienci cieszyć się będą niezawodnością wszytkich narzędzi, jakie zapewnia oprogramowanie. Między innymi:
- Dostęp do zdalnych poleceń
- Dostęp nienadzorowany
- Tryb Lite
- Personalizacja
- Raportowanie
- Widok administracyjny
- Pogląd konfiguracji Informacji o komputerze
Jest jeszcze inny istotny aspekt naszego rozwiązania. W przeciwieństwie do podobnych ofert innych dostawców, kompatybilność z komputerami Mac, wprowadzona przez TSplus jest standardową funkcją włączoną w produkt, pozbawioną dodatkowych lub ukrytych opłat.
Klienta MacOS Remote Support można pobrać i wypróbować bezpłatnie!
Jeśli chcesz uzyskać więcej informacji na temat oprogramowania Remote Support, oraz zapoznać się z najlepszymi sposobami jego wykorzystania, możesz dołączyć do kursu dostępnego w programie e-learningowym Akademii TSplus .
W przypadku jakichkolwiek pytań lub problemów, nasz zespół wsparcia jest dostępny i gotowy, by pomóc w każdej sytuacji.
You must be logged in to post a comment.