fbpx

TSplus chce rozpocząć rok 2023 z przytupem, obniżyliśmy więc cenę Remote Support, dodając równocześnie kilka znakomitych nowych funkcji i oferujemy w ten sposób naszym klientom więcej za mniej.

Najnowsza wersja oprogramowania Remote Support V3.3 zawiera kilka nowych, ekscytujących funkcji. TSplus wprowadził również rewolucyjne wręcz zmiany w swojej strategii cenowej, aby lepiej odzwierciedlić swoją pozycję na rynku jako potężnego, ale niedrogiego narzędzia do udostępniania sesji pulpitu Windows.

Oficjalnie ogłaszamy nową ofertę Remote Support. Ceny zostały znacznie  obniżone, wychodząc na przeciw oczekiwaniom klientów i dostosowując swą propozycję do warunków rynkowych. Od premiery wersji 3 w listopadzie zeszłego roku oprogramowanie do zdalnego sterowania pulpitem przeszło liczne ulepszenia, co uczyniło go potężnym konkurentem dla liderów rynku, takich jak TeamViewer i Anydesk .

Remote Support oferuje teraz klienta połączeń w trybie Lite, opcje personalizacji, uproszczony interfejs, brak konieczności instalacji, połączenie jednym kliknięciem, nienadzorowany dostęp i zdalne zarządzanie komputerem, a także inne funkcje. Najnowsza aktualizacja obejmuje również takie nowe przydatne narzędzia, jak rejestracja video sesji i przechwytywanie ekranu. Wsparcie dla MacOS i Android jest już na horyzoncie!

Ostatnia aktualizacja prezentuje dodatkowe ustawienia pozwalające efektywnie sortować i organizować listę dostępnych komputerów, dzięki czemu praca agentów pomocy technicznej jest bardziej wydajna.

Pełną listę zmian można przeglądać online.

Rewolucja cenowa w ofercie TSplus

Dążąc do podniesienia konkurencyjności oprogramowania Remote Support, zweryfikowaliśmy nasze ceny. Dziś TSplus oferuje Remote Support w modelu SaaS (Software as a Service) w trzech edycjach. Zmieniliśmy również nazwy:

  • Starter: 1 równoczesne połączenie, za 440 PLN / rocznie
  • Business: 5 jednoczesnych połączeń, za 1765 PLN / rocznie
  • Corporate: 10 jednoczesnych połączeń, za 2940 PLN / rocznie

Przy cenach tak niskich, Remote Support jest najlepszą przyjazną cenowo alternatywą dla TeamViewer na rynku.

Jeśli dodamy do tego kilka świetnych nowych funkcji –

  • Nagrywanie sesji
  • Zrzut ekranu
  • W pełni konfigurowalne kolory i logo w kliencie połączenia
  • Nowa organizacja folderów dla listy komputerów zdalnych

otrzymamy gwarancję najlepszego doświadczenia zdalnego wsparcia, jakie można uzyskać na rynku zdalnego dostępu.

Najnowszą wersję Remote Support można bezpłatnie pobrać na stronie.

Translate »