TSplus Remote Support – w pełni międzyplatformowe rozwiązanie z nowym klientem połączenia macOS LITE.
TSplus nie ustaje w wysiłkach, by tworzyć dostępne i przyjazne użytkownikowi, intuicyjne rozwiązania. Kolejnym krokiem w doskonaleniu oprogramowania Remote Support jest wprowadzenie klienta połączeń macOS LITE. Zaprojektowane jako uzupełnienie istniejącej platformy dla systemu Windows, TSplus Remote Support oferuje teraz bezproblemowy dostęp i możliwości wsparcia dla szerszej gamy urządzeń.
Rozszerzenie potencjału Remote Support dzięki międzyplatformowej kompatybilności
Aby odpowiedzieć na zróżnicowane potrzeby swoich klientów, firma TSplus rozbudowała swoje rozwiązanie Remote Support o nowe możliwości i sprostała oczekiwaniom użytkowników komputerów Mac poprzez wprowadzenie niedawno opracowanego klienta Mac. W oparciu o tę inicjatywę, TSplus prezentuje teraz wersję LITE klienta połączeń dla urządzeń z systemem macOS, oferującą te same niezawodne funkcje i możliwości co jego odpowiednik w systemie Windows.
Udoskonalone Remote Support dla użytkowników komputerów Mac
Klient połączeń macOS LITE prezentuje prosty i intuicyjny interfejs, co umożliwia użytkownikom komputerów Mac łatwe inicjowanie sesji pomocy technicznej i aktywne uczestnictwo oraz współpracę w trakcie zdalnego spotkania. Dzięki szerokiej gamie opcji dostosowywania oraz bezproblemowej integracji z obecnymi procesami, TSplus zapewnia użytkownikom komputerów Mac niezrównaną łatwość dostępu do zdalnej pomocy technicznej, przy zachowaniu wysokiej wydajności.
Wszechstronna pomoc zdalna na każdym urządzeniu
- TSplus oferuje kompletny zestaw funkcji stworzonych w celu ułatwienia skutecznego rozwiązywania problemów i współpracy agentów wsparcia zdalnego. Obejmuje on, między innymi:
Udostępnianie ekranu: Współpracuj w czasie rzeczywistym dzięki płynnym funkcjom udostępniania ekranu. - Zdalne sterowanie myszą i klawiaturą: Przejmij kontrolę nad zdalnymi systemami, aby szybko i skutecznie rozwiązywać problemy.
- Dostęp bez nadzoru: Zdobądź dostęp do zdalnych systemów nawet wtedy, gdy użytkownicy nie są obecni i zapewnij nieprzerwane wsparcie.
- Chatbox z informacjami o systemie i użytkowniku: Otrzymuj odpowiednie szczegóły bezpośrednio w interfejsie czatu i usprawnij komunikację między użytkownikiem i agentem pomocy technicznej.
- Standardowe opcje: Wykorzystuj dodatkowe funkcje, takie jak przesyłanie plików, udostępnianie schowka, robienie zrzutów ekranu i nagrywanie sesji.
- Możliwości integracji: Bezkompromisowa integracja z oprogramowaniem innych firm, w tym z systemami sprzedaży biletów, w celu zoptymalizowania przepływu pracy i efektywności.
Oprogramowanie TSplus jest dostępne z różnych urządzeń, co umożliwia użytkownikom otrzymywanie pomocy zawsze i wszędzie tam, gdzie jej aktualnie potrzebują. Pobierz klienta połączeń macOS LITE już dziś i przekonaj się o sile wszechstronnej pomocy zdalnej.
You must be logged in to post a comment.