Za nami koniec roku, a wraz z nim coroczne podsumowanie osiągnięć i projektów, które rozpoczęliśmy i zakończyli w 2020 roku. Dla wielu firm ten rok był niezwykle trudny ze względu na pandemię COVID-19. W tym bezprecedensowym kontekście, TSplus nieustannie kontynuuje opracowywanie inteligentnych i dostępnych rozwiązań, mających na celu pomoc firmom – niezależnie od jej wielkości – w dostosowaniu się do wyzwań nowej rzeczywistości. Jack Riggen, koordynator IT w Vistability, opowiada, w jaki sposób TSplus Remote Access pomógł im przetrwać kryzys.
Vistability została założona w 1962 roku. Jest organizacją non-profit, opartą na społeczności, której misją jest poprawa i wzbogacanie życia dzieci ze specjalnymi potrzebami oraz dorosłych z niepełnosprawnością intelektualną i rozwojową, w tym autyzmem, porażeniem mózgowym, padaczką itp. Zapewniają oni bezpośrednie usługi i wsparcie, aby pomóc swoim podopiecznym w osiągnięciu najwyższego poziomu osobistej niezależności i samowystarczalności.
Vistability zostało założone przez rodziców i członków rodzin osób z niepełnosprawnością intelektualną i rozwojową. Ich wizja zawsze była i nadal jest motorem wszystkiego, co robią. Stowarzyszenie znane ze świadczenia wysokiej jakości usług codziennie obsługuje ponad 1000 dzieci i dorosłych w hrabstwie Contra Costa. Usługi są świadczone w 13 lokalizacjach agencji oraz w setkach domów, firm i środowisk lokalnych w całym hrabstwie.
TSplus przeprowadził wywiad z Jackiem Riggenem, koordynatorem IT ds. Vistability.
„Jestem jedynym pracownikiem działu IT i odpowiadam za rozwój, konserwację i rozwiązywanie problemów związanych z infrastrukturą IT.
„Złożyłem podanie o pracę w Vistability wkrótce po zwolnieniu z poprzedniej pracy w Longs Drug Stores, po przepracowaniu tam 14 lat w różnych działach IT, od Helpdesku po zarządzanie projektami w dziale wsparcia sprzętowego.
„Inspiracją do podjęcia tej pracy była misja agencji, która wspiera i działa na rzecz społeczności niepełnosprawnych i ich rodzin w hrabstwie Contra Costa. Po spędzeniu pierwszej połowy mojej kariery IT w środowisku korporacyjnym, pragnąłem zaangażować się w coś, co ma cel wykraczający poza zaspokojenie akcjonariuszy korporacyjnych i motywacje zorientowane na zysk. Vistability było idealnym miejscem, aby wykorzystać moją wiedzę informatyczną dla czegoś większego i poczuć, że to, co robię ma znaczenie . To była najlepsza i najbardziej satysfakcjonująca praca, jaką kiedykolwiek miałem. W kwietniu 2021 r. minie 14 lat. odkąd jestem z Vistability ”
Nasza odpowiedź na koniec wsparcia dla Remote Desktop systemu Windows 7
Zapytany o potrzeby Vistability w zakresie rozwiązania zdalnego dostępu, Jack wspomniał o trudnościach związanych z zakończeniem obsługi systemu Windows 7.
„Przez wiele lat budowaliśmy i korzystaliśmy z serwerów zdalnego pulpitu opartych na systemie Windows 7, ale używaliśmy niestandardowego komponentu usług terminalowych, który stawał się coraz bardziej zawodny, gdy firma Microsoft wprowadzała aktualizacje zabezpieczeń. Zepsuły one komponent, który umożliwiał wiele jednoczesnych sesji pulpitu zdalnego na maszynę.
„Przed kryzysem Covid, jeszcze w 2019 roku szukałem sposobu na dalsze zapewnianie skonsolidowanych usług pulpitu zdalnego dla pracowników naszej agencji bez znaczącego wzrostu kosztów i złożoności naszej infrastruktury. To, co wcześniej sprawdzało się w moich działaniach, stało się przestarzałe i niewystarczające w momencie, gdy firma Microsoft przestała wspierać system Windows 7 na początku 2020 roku.
„Nie określiłem dokładnie, w jaki sposób zamierzam osiągnąć ten sam wynik, ponieważ eksplorowałem odpowiedniki oparte na systemie Windows 10 i prawie zdecydowałem się przenieść nasze maszyny wirtualne na jeszcze nie wydany Remote Desktop systemu Windows 10 na platformie Azure”.
Wtedy Jack odkrył TSplus!
Łatwe i niedrogie rozwiązanie dostępu do pulpitu zdalnego.
Dostęp sieciowy RDS wdrożony w mgnieniu oka i dobrze dostosowany do niewielkich budżetów
Kiedy Jack po raz pierwszy usłyszał o TSplus, miał wątpliwości: wydawało się to zbyt piękne, aby mogło być prawdziwe.
„TSPlus nie tylko zapewniał tę samą możliwość wielu jednoczesnych sesji pulpitu zdalnego, co moje poprzednie „ macierzyste ” rozwiązanie, ale zapewniał znacznie lepsze zabezpieczenia oraz opcję zdalnego dostępu do pulpitu, która idealnie dostosowywała się do wymogów naszej infrastruktury.
„Zainstalowałem TSPlus na wszystkich naszych maszynach wirtualnych zdalnego pulpitu, które są hostowane na wirtualnych hiperwizorach w każdym z naszych obiektów. Nie używamy Active Directory ani Domain Services. Każdy serwer jest samodzielny i zarządzany indywidualnie. Chociaż to niestandardowe podejście ma swoje ograniczenia, nie było żadnego ważnego powodu, aby wdrożyć coś bardziej skomplikowanego lub kosztownego w ciągu 6 lat, kiedy korzystaliśmy ze zdalnego pulpitu.
„Zdecydowanie najczęściej używaną funkcją TSPlus jest internetowy klient zdalnego pulpitu, z którego można korzystać w dowolnej przeglądarce internetowej.
„TSPlus jest niezwykle skuteczny, łatwy we wdrożeniu i zarządzaniu oraz doskonale dopasowany do naszego budżetu. To było dla mnie naprawdę oczywiste i jak dotąd dobrze nam służyło, zwłaszcza podczas kryzysu Covid, kiedy większość naszych pracowników pracuje teraz z domu.
Bezpieczne rozwiązanie do pracy z domu
Jack Riggen informuje, że TSplus i Advanced Security, dodatek TSplus w dziedzinie cyberbezpieczeństwa, znacznie pomogły agencji Vistability i jej pracownikom w utrzymaniu ciągłości biznesowej, gdy kryzys spowodowany przez Covid-19 zmusił ich do opuszczenia biura:
„Fakt, że do naszych serwerów zdalnego pulpitu można uzyskać dostęp z poziomu przeglądarki internetowej, umożliwił wszystkim naszym pracownikom pracę zdalną dokładnie wtedy, gdy jest to najbardziej potrzebne.
„Dzięki opcji prostego dostępu za pomocą przeglądarki internetowej, jedyną rzeczą, jaka musiałem zrobić, aby zapewnić pracownikom zdalny dostęp z dowolnego komputera podłączonego do Internetu, to wysłać im unikalny adres URL subdomeny dla każdej witryny. To skutecznie wyeliminowało potrzebę wysyłania skrótów pulpitu zdalnego i zarządzania tymi konfiguracjami na maszynach, nad którymi nie mam możliwości zdalnego sterowania.
„Dla jednoosobowego działu IT przyniosło to ogromne korzyści, ponieważ zdjęło to ze mnie ciężar koordynowania – przy szeroko rozproszonym personelu – rozwiązywania problemów technicznych.
„Co najważniejsze, pozwoliło to naszym pracownikom kontynuować pracę, bezpiecznie z domu, przy użyciu znanego i bezpiecznego interfejsu do ich środowiska biurowego”.
Jack poleca TSplus i jego narzędzie towarzyszące, Advanced Security, „każdemu, kto chce uprościć i wzmocnić swoją infrastrukturę zdalnego pulpitu”.
Pobierz i wypróbuj w pełni funkcjonalną wersję TSplus już teraz za darmo.
Aby uzupełnić swoją linię rozwiązań do zdalnego dostępu i skuteczniej odpowiedzieć na obecny kontekst ekonomiczny, TSplus wydał niedawno nowe oprogramowanie dedykowane dla łatwego i szybkiego stworzenia biura domowego: Remote Work.