Edit: Aktualizacja informacji dotyczących aktywacji i przeniesienia licencji.
Dla nowych licencji, zakupionych po lipcu 2020 roku lub aktualizowanych do co najmniej wersji TSplus Remote Access 14 , nie wysyłamy już plików licencyjnych. W ramach uproszczenia sposobu aktywacji, udostępniany jest jedynie klucz aktywacyjny, który po prostu należy wpisać w celu aktywacji licencji stałej w odpowiednim polu w Admin Tool / zakładka Licencje. Więcej na ten temat: https://tsplus.pl/prezentujemy-nowa-wersje-tsplus-v14/
Klucz aktywacyjny można odszukać na fakturze wystawionej w związku z zakupem licencji.
W celu rehostu licencji (przeniesienia na inny serwer) konieczne będzie spisanie ID Computer zarówno licencji w starej lokalizacji, jak i ID Computer w Admin Tool nowej instalacji programu TSplus. A następnie kontakt z naszym działem licencji pod adresem: licenses@tsplus.eu. Wówczas zrobimy rehost w naszym systemie.
Można też (opcja dostępna począwszy od wersji 15 TSplus Remote Access) samodzielnie dokonać rehostu z pozycji Admin Tool programu.
WAŻNE! Do rehostu licencji niezbędna jest usługa Wsparcia/Aktualizacji, którą można wykupić na 1 rok, 2 lub 3 lata poprzez nasz sklep lub zamawiając je drogą mailową licenses@tsplus.eu (prosimy o podanie ID Computer lub klucza aktywacyjnego, bądź nr seryjnego, jeśli licencja jest starsza niż wersja 14).
Nie stosujemy opłat stricte za sam rehost.
Oryginalny post:
W celu przeniesienia posiadanej już licencji na nowy serwer lub serwer po naprawie czy modyfikacjach jak zmiana procesora, dołożenie pamięci itp. (również reinstalacja systemu) należy pobrać z naszej strony wersję demo z działu Download i ją zainstalować. Następnie przesłać do nas stary nr licencji oraz nowy celem dokonania re-hostu lub jak kto woli przeniesienia licencji ze starej na nową.
Stary nr licencji można wydobyć z pliku licencyjnego który Państwo otrzymali lub z faktury. Nowy nr licencji znajdziecie po uruchomieniu AdminTool i wybraniu zakładki licencja:
Numery seryjne zawsze zaczynają się od litery P.
Uwaga !!!
Aby dokonać bezpłatnego przeniesienia licencji stara (dotychczasowa licencja) musi mieć wykupione wsparcie techniczne. Jeśli go nie ma należy je wykupić aby dokonać przeniesienia licencji i dodatkowo uzyskać możliwość późniejszych aktualizacji Ts PLUS. Cennik wsparcia technicznego.
Można zrezygnować z wykupienia wsparcia i dokonać tylko opłaty manipulacyjnej za re-host czyli przeniesienia licencji. Wówczas kwota wynosi 45 zł netto. Wówczas nie przysługuje prawo do aktualizacji a w razie konieczności ponownego przeniesienia licencji wymaga ponownie dokonania opłaty za re-host
Prosimy więc o przesłanie obu numerów seryjnych wraz z informacją czy dokupują Państwo wsparcie techniczne (jeśli nie było lub zakończył się okres wsparcia) czy opłacają re-host. Koniecznie proszę podać również wszystkie dane konieczne do wystawienia faktury.
Nowy plik licencyjny otrzymają Państwo po opłaceniu faktury proforma w momencie kiedy pieniądze będą zaksięgowane na Naszym koncie bankowym lub w momencie kiedy wyślą Państwo potwierdzenie wykonania przelewu na naszego maila kontakt@tsplus.pl
You must be logged in to post a comment.