fbpx

Znaczenia bezpieczeństwa w środowiskach pulpitu zdalnego nie można w obecnych czasach przecenić. TSplus od lat skupia się na kwestiach niezawodności zdalnych połączeń w tym zakresie i dba o ochronę Twoich danych zgormadzonych na serwerach firmowych.

Poza stworzeniem godnego zaufania oprogramowania do obsługi zdalnego pulpitu TSplus Remote Access, który regularnie zyskuje nowe aktualizacje bezpieczeństwa,  TSplus – reagując na zmieniający się krajobraz zagrożeń cybernetycznych – nieustanie doskonali narzędzia, takie jak TSplus Advanced Security i 2FA, które zapewniają wzmocnione bezpieczeństwo zdalnych środowisk. Zarówno z punktu widzenia użytkowników, jak i danych firmowych.

Ale to nie wszystko. Nasze najmłodsze dziecko – rozwiązanie Remote Support, dedykowane stricte do zdalnej pomocy technicznej, również jest w centrum uwagi, jeśli chodzi o kwestię bezpieczeństwa. W sposób oczywisty, zabezpieczenia połączeń zdalnych w procesie wsparcia technicznego i komunikacji między agentem pomocy a użytkownikiem końcowym i jego urządzeniem, to priorytet, który nie może być przedmiotem żadnego kompromisu.

Porozmawiajmy o bezpieczeństwie Remote Support

Dla tych, którzy jeszcze nie poznali naszego oprogramowania, TSplus Remote Support to oparta na SaaS aplikacja do udostępniania ekranu i zdalnego sterowania – opłacalna alternatywa dla TeamViewer. Od czasu debiutu rozwiązania, nieco ponad rok temu, zespół TSplus dodał szereg funkcji i konfiguracji, które wzmacniając ochronę dostępu do klienta Remote Support, uniemożliwia hakerom podjęcie akcji zagrażających integralności danych:

  • Zarządzanie użytkownikami i grupami: Administratorzy mogą szybko i łatwo tworzyć swoje zespoły. Jest to szczególnie ważne w przypadku wdrożeń obejmujących wiele lokalizacji lub gdy zespoły wsparcia współpracują z określonymi działami w firmie.
  • Uprawnienia dostępu: Dzięki naszej prostej konsoli zarządzania uprawnieniami administratorzy mogą przyznawać dostęp lub odmawiać dostępu do dowolnego komputera (lub grupy komputerów) dowolnemu użytkownikowi (lub grupie użytkowników).
  • Dostęp w ramach subskrypcji: ta konfiguracja, będąca najnowszym dodatkiem do Remote Support, pozwala w łatwy sposób ograniczyć dostęp do komputerów zdalnych. Komputery są dostępne wyłącznie dla agentów wsparcia dodanych przez Administratora do subskrypcji korporacyjnej.
  • Uwierzytelnianie dwuskładnikowe: Niedawno udostępniliśmy funkcję 2FA do Remote Support. Łatwy we wdrożeniu i konfiguracji, 2FA stał się podstawą bezpiecznego uwierzytelniania.

To zaledwie krótka lista podstawowych narzędzi Remote Support, które dołączyliśmy, aby pomóc administratorom w zapewnieniu bezpieczeństwa dla środowisk pomocy technicznej. Oprócz tych widocznych w panelu funkcji, oprogramowanie dysponuje szyfrowaniem TLS każdej sesji lub bezpieczne serwery zaplecza i serwery przekaźnikowe zarządzane przez nasz zespół ekspertów.

Wsparcie techniczne może stanowić wyzwanie, niezależnie od tego, czy jesteś agentem udzielającym wsparcia, czy użytkownikiem końcowym otrzymującym wsparcie. W TSplus wierzymy, że narzędzia wykorzystywane do zapewniania pomocy technicznej powinny być bezpieczne i łatwe w obsłudze.

Jeśli nie miałeś jeszcze okazji przetestować Remote Support, odwiedź naszą stronę internetową i pobierz 15-dniową, w pełni funkcjonalną wersję próbną .

Translate »