fbpx

Już od pierwszej wersji wydanej zaledwie dwa lata temu, TSplus Remote Support został znakomitą alternatywą dla TeamViewer. Rozwiązanie z rodziny TSplus oferuje tą samą prostotę procesu i porównywalną wydajność usługi za zaledwie ułamek ceny konkurencyjnego programu do zdalnego wsparcia.

Proste i bezpieczne oprogramowanie do zdalnego udostępniania sesji

Zaprojektowany specjalnie dla zespołów zdalnej pomocy technicznej oraz wewnętrznych i zewnętrznych usług konserwacji IT, Remote Support umożliwia agentom zdalny dostęp i kontrolę nad komputerami, w tym nad myszką i klawiaturą, plikami i aplikacjami, i pozwala szybko i bezproblemowo zapewnić zdalną pomoc. Niezależnie od tego, czy komputer jest nadzorowany, czy też nie, agenci pomocy technicznej mogą łatwo rozwiązywać problemy zarówno indywidualnie, jak i we współpracy ze swoim zespołem. Do dyspozycji mają zaś następujące narzędzia:

  • Okienko czatu
  • Udostępnianie plików
  • Synchronizacja schowka
  • Połączenie wieloagentowe
  • Możliwość wysyłania zdalnego polecenia za pośrednictwem interfejsu wiersza poleceń

Od swych narodzin dwa lata temu, oprogramowanie TSplus Remote Support przeszło wyraźną ewolucję. Wszystko po to, aby zdecydowanie poprawić wrażenia użytkowników, których wygoda i satysfakcja są dla nas sprawą priorytetową. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów, usprawnione i uproszczone zostały interfejs oraz narzędzie zarządzania, które pozwala na organizowanie zdalnych komputerów, generowanie prostego klienta połączeń, uzyskiwanie raportów z sesji, dostosowywanie brandingu itp. Rozpoczęcie sesji zdalnej jest teraz kwestią jednego kliknięcia. Wystarczy wprowadzić identyfikator klienta i hasło.

Zaplecze Remote Support – jako rozwiązania typu SaaS – jest w pełni zarządzane przez TSplus. Sesje są szyfrowane przy użyciu nowoczesnych standardów, aby zapewnić maksymalne bezpieczeństwo.

Nagrywanie sesji zdalnej pomocy technicznej i zrzuty ekranu

TSplus Remote Support wersja 3.30 zawiera nową funkcję nagrywania sesji. Sesje pomocy zdalnej można teraz rejestrować i zapisywać jako pliki wideo, co może być przydatne zarówno dla agentów, jak i użytkowników końcowych. Pozwala bowiem na późniejszy przegląd problemów, analizę i wyciąganie wniosków „na zimno”. Nowa funkcja umożliwia również wykonywanie zrzutów ekranu przez cały czas trwania sesji.

Ponadto, w Remote Support dostępna jest nowa linia poleceń, która umożliwia agentom wysyłanie „RemoteSupport.exe /id 111111111 /hasło XXXXXXXX” w celu bezpośredniego i szybkiego połączenia się z określoną sesją pomocy technicznej.

Ulepszone zostały również opcje personalizacji, dostarczając teraz możliwość zmiany kolorów tekstu i ikon, tak aby lepiej odpowiadały tożsamości korporacyjnej Twojej firmy.

Pełna lista zmian znajduje się w dzienniku zmian Remote Support.

Remote Support jest atrakcyjnym rozwiązaniem również pod względem opłaty abonamentowej, która zaczyna się od 860 PLN za rok dla jednego użytkownika. Nowa wersja w dużej mierze usprawnia proces aktywacji subskrypcji, więc jest to odpowiedni moment, aby z niej skorzystać!

Pobierz pełną wersję, aby skorzystać z bezpłatnej 15-dniowej wersji próbnej.

Translate »