fbpx

Początek listopada przyniósł ważną aktualizację oprogramowania TSplus Remote Support. Nowa wersja 3.90 wprowadza istotną zmianę, dla której inspiracją były docierające do naszego zespołu oczekiwania klientów – pełna integracja z Freshdesk. Nowa funkcjonalność umożliwia płynne łączenie sesji zdalnego wsparcia z systemem zgłoszeń Freshdesk, istotnie usprawniając w ten sposób procesy w ramach działań zespołów pomocy technicznej i poprawiając ich efektywność.

Freshdesk, popularne narzędzie do zarządzania relacjami z klientami w chmurze, pomaga firmom organizować i przyspieszać zarządzanie zgłoszeniami, usługami IT oraz wieloma innymi aspektami kontaktu z klientem. Dzięki nowej integracji agenci pomocy technicznej z łatwością mogą połączyć sesje Remote Support z odpowiednimi zgłoszeniami pojawiającymi się na Freshdesk. Po zakończeniu sesji wszystkie istotne dane (m.in. historia czatów, przesłane pliki oraz szczegóły dotyczące systemu zdalnego) są automatycznie przesyłane jako prywatna notatka do powiązanego zgłoszenia Freshdesk. Ta koncentracja najważniejszych danych pomocy technicznej pozwala na lepsze uporządkowanie informacji, redukcję zadań administracyjnych i w efekcie poprawę jakości wsparcia IT.

Zwiększ wydajność zdalnego wsparcia dzięki nowej integracji

TSplus wykorzystuje integrację Freshdesk na gruncie swojego wewnętrznego zespołu wsparcia, obserwując znaczną poprawę w procesach zarządzania zgłoszeniami. Teraz, firma udostępnia tę potężną funkcję swoim klientom na całym świecie, poświadczając własnym doświadczeniem istotne korzyści płynące z jej stosowania. Z perspektywy firm dążących do wydajniejszej obsługi klientów, nowa integracja jest bardzo ważną aktualizacją, pomagającą zespołom wsparcia IT w optymalnej organizacji pracy.

Zachęcamy do aktualizacji

Administratorów programu TSplus Remote Support zachęcamy do jego aktualizacji do najnowszej wersji 3.90. Dzięki temu użytkownicy będą mogli w pełni wykorzystać zalety nowej funkcjonalności.

Dostępna jest również 15-dniowa wersja próba, pozwalająca na przetestowanie pełnego potencjału oprogramowania za darmo, bez żadnych zobowiązań.

Szczegóły techniczne i wskazówki dotyczące wdrożenia można znaleźć w dokumentacji Remote Support i pełnym rejestrze zmian.

Translate »