fbpx

TSplus prezentuje Remote Support 4.1. Nowa wersja oprogramowania do zdalnej pomocy IT wyposażona jest teraz w całkowicie odnowiony, istotnie poprawiający doświadczenia użytkownika, przejrzysty interfejs. To kolejny wyraz zaangażowania marki TSplus w ciągłe działania na rzecz innowacyjności oraz dostarczania cennych narzędzi dla specjalistów IT na całym świecie.

W skrócie:

  • TSplus udostępnia nową aktualizację Remote Support V. 4.1 z całkowicie przeprojektowanym interfejsem, dzięki czemu zdalna pomoc będzie jeszcze prostsza, szybsza i bardziej intuicyjna.
  • Ambitny cel połączenia udoskonaleń w zakresie doświadczeń użytkownika oraz niezawodności i mocy działania Remote Support został osiągnięty, dzięki wysiłkom zespołu programistów TSplus i naszej utalentowanej ekspertki ds. UX, Eleanie Pace.
  • Remote Support 4.1 wprowadza również istotne usprawnienia techniczne i poprawki krytycznych błędów, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów.

Przeprojektowany na podstawie sygnałów od naszych użytkowników i sugestii partnerów oraz opracowany zgodnie z najlepszymi standardami nowoczesnego UX, zaprezentowany w nowej odsłonie interfejs Remote Support jest teraz bardziej nowoczesny, intuicyjny i wydajny. Głównym celem naszych ekspertów było stworzenie rozwiązania, które uczyni zdalną pomoc szybszą, płynniejszą i bardziej niezawodną. Udoskonalania będą odczuwalne do obu stronach sesji wsparcia – zarówno dla agentów pomocy technicznej, jak i użytkowników końcowych.

„Nasza wizja była prosta, lecz ambitna: połączyć prostotę obsługi z mocą oprogramowania” – powiedziała Eleana Pace, UX Lead w TSplus. „Starannie udoskonaliliśmy każdy ekran i każdą interakcję, aby wyeliminować przeszkody i zapewnić płynne działanie”.

TSplus Remote Support – ciągłe doskonalony zgodnie z potrzebami użytkowników

Dzięki nowemu, eleganckiemu wyglądowi TSplus Remote Support oferuje teraz:

  • Całkowicie przeprojektowany interfejs, stworzony z myślą o użytkownikach i komforcie korzystania z programu.
  • Usprawnioną nawigację, która ułatwia korzystanie z niezbędnych funkcji.
  • Udoskonalone narzędzia do zarządzania sesjami, zapewniające płynniejsze i efektywniejsze wsparcie techniczne.

Najnowsza aktualizacja Remote Support nie dotyczy wyłącznie estetyki. Wprowadzamy szereg usprawnień, które pomogą Ci pracować mądrzej i sprawniej. Przebudowany interfejs użytkownika zapewnia bardziej intuicyjną obsługę Twojego codziennego przepływu pracy.

Poza gruntowną modyfikacją na poziomie wizualnym, nawa wersja 4.1 wprowadza istotne udoskonalenia techniczne i poprawki błędów:

  • Ulepszone zachowanie interfejsu API z obsługą odpowiedzi UTC w celu zniwelowania ryzyka problemów związanych z serwerem proxy.
  • Przestrzeń interakcji użytkownika z systemem została całkowicie odnowiona, zapewniając lepszą funkcjonalność.
  • Udoskonalono obsługę tłumaczeń, aby lepiej odpowiadała potrzebom użytkowników z różnych krajów.

Firma TSplus, konsekwentnie realizując strategię rozwoju w duchu troski o satysfakcję klientów, kontynuuje wdrażanie kolejnych, interesujących usprawnień, które niebawem pojawią się w kolejnych wersjach Remote Support.

Zdalne wsparcie będzie szybsze, bardziej płynne i łatwiejsze w nawigacji

Chcesz zobaczyć pełną listę zmian? Sprawdź dziennik zmian Remote Support.

Zaktualizuj swoje rozwiązanie i ciesz się pełnią możliwości najnowszej wersji TSplus Remote Support.

Chcesz wypróbować?

Jeśli jeszcze nie korzystasz z Remote Support, pobierz bezpłatną wersję próbną i przekonaj się, jak prosta i bezproblemowa może być obsługa sesji zdalnego wsparcia.

Translate »