TSplus prezentuje Remote Support 4.1. Nowa wersja oprogramowania do zdalnej pomocy IT wyposażona jest teraz w całkowicie odnowiony, istotnie poprawiający doświadczenia użytkownika, przejrzysty interfejs. To kolejny wyraz zaangażowania marki TSplus w ciągłe działania na rzecz innowacyjności oraz dostarczania cennych narzędzi dla specjalistów IT na całym świecie.
W skrócie:
- TSplus udostępnia nową aktualizację Remote Support V. 4.1 z całkowicie przeprojektowanym interfejsem, dzięki czemu zdalna pomoc będzie jeszcze prostsza, szybsza i bardziej intuicyjna.
- Ambitny cel połączenia udoskonaleń w zakresie doświadczeń użytkownika oraz niezawodności i mocy działania Remote Support został osiągnięty, dzięki wysiłkom zespołu programistów TSplus i naszej utalentowanej ekspertki ds. UX, Eleanie Pace.
- Remote Support 4.1 wprowadza również istotne usprawnienia techniczne i poprawki krytycznych błędów, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów.
Przeprojektowany na podstawie sygnałów od naszych użytkowników i sugestii partnerów oraz opracowany zgodnie z najlepszymi standardami nowoczesnego UX, zaprezentowany w nowej odsłonie interfejs Remote Support jest teraz bardziej nowoczesny, intuicyjny i wydajny. Głównym celem naszych ekspertów było stworzenie rozwiązania, które uczyni zdalną pomoc szybszą, płynniejszą i bardziej niezawodną. Udoskonalania będą odczuwalne do obu stronach sesji wsparcia – zarówno dla agentów pomocy technicznej, jak i użytkowników końcowych.
„Nasza wizja była prosta, lecz ambitna: połączyć prostotę obsługi z mocą oprogramowania” – powiedziała Eleana Pace, UX Lead w TSplus. „Starannie udoskonaliliśmy każdy ekran i każdą interakcję, aby wyeliminować przeszkody i zapewnić płynne działanie”.
TSplus Remote Support – ciągłe doskonalony zgodnie z potrzebami użytkowników
Dzięki nowemu, eleganckiemu wyglądowi TSplus Remote Support oferuje teraz:
- Całkowicie przeprojektowany interfejs, stworzony z myślą o użytkownikach i komforcie korzystania z programu.
- Usprawnioną nawigację, która ułatwia korzystanie z niezbędnych funkcji.
- Udoskonalone narzędzia do zarządzania sesjami, zapewniające płynniejsze i efektywniejsze wsparcie techniczne.
Najnowsza aktualizacja Remote Support nie dotyczy wyłącznie estetyki. Wprowadzamy szereg usprawnień, które pomogą Ci pracować mądrzej i sprawniej. Przebudowany interfejs użytkownika zapewnia bardziej intuicyjną obsługę Twojego codziennego przepływu pracy.
Poza gruntowną modyfikacją na poziomie wizualnym, nawa wersja 4.1 wprowadza istotne udoskonalenia techniczne i poprawki błędów:
- Ulepszone zachowanie interfejsu API z obsługą odpowiedzi UTC w celu zniwelowania ryzyka problemów związanych z serwerem proxy.
- Przestrzeń interakcji użytkownika z systemem została całkowicie odnowiona, zapewniając lepszą funkcjonalność.
- Udoskonalono obsługę tłumaczeń, aby lepiej odpowiadała potrzebom użytkowników z różnych krajów.
Firma TSplus, konsekwentnie realizując strategię rozwoju w duchu troski o satysfakcję klientów, kontynuuje wdrażanie kolejnych, interesujących usprawnień, które niebawem pojawią się w kolejnych wersjach Remote Support.
Zdalne wsparcie będzie szybsze, bardziej płynne i łatwiejsze w nawigacji
Chcesz zobaczyć pełną listę zmian? Sprawdź dziennik zmian Remote Support.
Zaktualizuj swoje rozwiązanie i ciesz się pełnią możliwości najnowszej wersji TSplus Remote Support.
Chcesz wypróbować?
Jeśli jeszcze nie korzystasz z Remote Support, pobierz bezpłatną wersję próbną i przekonaj się, jak prosta i bezproblemowa może być obsługa sesji zdalnego wsparcia.
You must be logged in to post a comment.