fbpx

Edit: Aktualizacja informacji dotyczących aktywacji i rehostu licencji.

Dla nowych licencji, zakupionych po lipcu 2020 roku lub aktualizowanych do co najmniej wersji TSplus Remote Access 14 , nie wysyłamy już plików licencyjnych. W ramach uproszczenia sposobu aktywacji, udostępniany jest jedynie klucz aktywacyjny, który po prostu należy wpisać w celu aktywacji licencji stałej w odpowiednim polu w Admin Tool / zakładka Licencje. Więcej na ten temat: https://tsplus.pl/prezentujemy-nowa-wersje-tsplus-v14/

Klucz aktywacyjny można odszukać na fakturze wystawionej w związku z zakupem licencji.

W celu rehostu licencji (przeniesienia na inny serwer) konieczne będzie spisanie ID Computer zarówno licencji w starej lokalizacji, jak i ID Computer w Admin Tool nowej instalacji programu TSplus. A następnie kontakt z naszym działem licencji pod adresem: licenses@tsplus.eu. Wówczas zrobimy rehost w naszym systemie.

Można też (opcja dostępna począwszy od wersji 15 TSplus Remote Access) samodzielnie dokonać rehostu z pozycji Admin Tool programu.

WAŻNE! Do rehostu licencji niezbędna jest usługa Wsparcia/Aktualizacji, którą można wykupić na 1 rok, 2 lub 3 lata. Nie stosujemy opłat stricte za sam rehost. 

 

Oryginalny post:

W związku z powtarzającymi się zapytaniami dotyczącymi numeru licencji i samych plików licencyjnych mamy dla Państwa garść najistotniejszych informacji.

  • Plik licencyjny powiązany jest z konkretnym numerem seryjnym, więc nie ma możliwości uruchomienia pliku na innej maszynie.
  • Każda modyfikacja sprzętowa (zmiana dysku czy upgrade RAM)  na serwerze na którym pracuje TS Plus powoduje zmianę numeru seryjnego. Zmianę powoduje również reinstalacja systemu operacyjnego z innego nośnika niż pierwotnie nawet gdy nie dokonano modyfikacji sprzętu.
  • W przypadku zmiany maszyny na inną po instalacji TS Plusa będzie nowy numer seryjny ale nie muszą Państwo kupować nowej licencji wystarczy opłacić REHOST (45 zł netto) czyli przeniesienie licencji ze starego numeru seryjnego na nowy.
  • Jeśli mają Państwo wykupione i opłacone wsparcie TS Plusa dla danej licencji REHOST wykonamy dla Państwa bez dodatkowych opłat.
  •  W calu wykonania REHOST’u konieczne jest podanie starego i nowego numeru seryjnego.
  • Numer seryjny znajduje się na fakturze lub można go odczytać z pliku licencyjnego jeśli edytujemy plik licencyjny za pomocą notatnika.

Jeśli nie będzie żadnej z opisanych powyżej sytuacji kupiona przez Państwa licencja działa bezterminowo.

Translate »