Remote Support TSplus – Zdalne Wsparcie TSplus, najlepsza alternatywa dla TeamViewer i LogMeIn do udostępniania ekranu i zdalnego sterowania komputerem.
TSplus z satysfakcją zapowiada premierę pierwszej wersji Remote Support: inteligentnego, bezpiecznego i atrakcyjnego cenowo rozwiązania do efektywnej zdalnej pomocy odbywającej się poprzez zdalne sterowanie pulpitem i udostępnianie sesji Windows. Remote Support to najnowszy dodatek do bogatej linii produktów TSplus, lidera w zakresie przystępnego dla każdej firmy, zdalnego pulpitu i dostarczania aplikacji, bezpieczeństwa sieci i administracji serwerami. Program, który zwłaszcza w obecnej rzeczywistości przekształceń modeli biznesowych, coraz mocniej opierających się o technologiczne możliwości pracy zdalnej, ma szanse z impetem zdobyć rynek o wielkim potencjale.
Dynamicznie rozwijający się rynek zdalnego wsparcia. Wykorzystujemy potencjał.
Jednym z istotnych wyzwań związanych z obsługą informatyczną przedsiębiorstwa jest rozwiązywanie problemów, zawsze wtedy, kiedy niezbędna jest pomoc specjalisty IT. Niezbędnym atrybutem każdej firmy powinny być odpowiednie narzędzia do niezawodnego zdalnego dostępu do swojej floty urządzeń, zapewniające szybką i skuteczną pomoc w awaryjnych sytuacjach.
Istnieje wiele narzędzi do obsługi zdalnego pulpitu w systemie Windows, ale TSplus Remote Support oferuje najlepsze rozwiązanie ze wszystkich. Inwestując czas i finanse w ciągłe innowacje, TSplus oferuje teraz inteligentną i opłacalną alternatywę dla TeamViewer, LogMeIn lub GotoMyPC.
Łatwe w użyciu, osobiste oprogramowanie do zdalnego wsparcia na licencji wieczystej
Remote Support to oparte na sieci narzędzie do udostępniania sesji systemu Windows, które umożliwia zespołom pomocy technicznej dostęp do sesji pulpitu użytkowników zdalnych. Oprócz zintegrowanych zabezpieczeń, rozwiązanie skupia się na zapewnieniu łatwego w użyciu narzędzia i zoptymalizowanej obsłudze. Od niskich kosztów licencji po niewielki rozmiar oprogramowania, TSplus Remote Support spełnia wszystkie wymagania idealnego rozwiązania, wyróżniając się na tle konkurencji.
Prosto i bezpiecznie
Remote Support jest programem prostym w instalacji i łatwym w użyciu, zarówno dla administratorów, pracowników pomocy technicznej i użytkowników końcowych. Administracja to pestka, dzięki przejrzystemu i inteligentnemu panelowi sterowania, który umożliwia szybkie i łatwe zarządzanie ustawieniami połączenia i pracownikami pomocy technicznej. Co więcej, ten portal wsparcia jest dostępny za pośrednictwem dowolnej przeglądarki internetowej. Agenci pomocy technicznej mogą zobaczyć wszystkich użytkowników końcowych oczekujących na wsparcie bezpośrednio z ekranu głównego, co w sposób istotny przyczynia się do szybkiego i płynnego zarządzania zapytaniami.
Żadne specjalne identyfikatory ani kody PIN nie są wymagane. Aplikacja generuje łącze, które Agent pomocy technicznej może wysłać e-mailem do użytkownika w celu pobrania małej wtyczki do przeglądarki, która umożliwia udostępnianie sesji systemu Windows przez sieć. Nie sprawia kłopotów i można go używać do łączenia się z komputerami PC i zdalnego udostępniania ekranów; kontrolują mysz i klawiaturę i zapewniając optymalną pomoc. Inne fajne funkcje to przesyłanie plików i schowek, czat i informacje o systemie zdalnym – doskonałe do rozwiązywania problemów.
Bezpieczeństwo danych
Remote Support gwarantuje prywatność i bezpieczeństwo danych dla wszystkich połączeń. Zainstalowany lokalnie lub w chmurze, TSplus bezpiecznie zarządza zdalnymi połączeniami z unikalnym adresem URL dostępnym w portalu internetowym Remote Support. Serwer TSplus Remote Support i cały proces połączenia jest pod kontrolą administratora korporacyjnego.
Licencja wieczysta
Remote Support oferujemy na licencji wieczystej! Nie musisz już się zmagać z miesięcznymi opłatami za wynajem lub abonament… Klienci płacą jednorazowo i są właścicielami infrastruktury wsparcia na zawsze: do 5 administratorów i agentów pomocy technicznej może korzystać z Remote Support na nieograniczonej liczbie komputerów z systemem Windows. Koniec z zawyżaniem kosztów wsparcia IT. W rzeczywistości interfejs portalu jest w pełni konfigurowalny, z możliwym do edycji logo lub szczegółami firmy oraz kolorystyką zgodną z marką Twojej firmy: wszystko to jest wolne od jakichkolwiek dodatkowych kosztów.
W sześciu na dziesięć organizacji, z którymi konsultował się Cisco w tym miesiącu, ponad połowa pracowników pracowała zdalnie w okresie lockdownu, a 37% spodziewa się utrzymania tego trendu.
W przypadku konieczności wdrażania home office głównymi wyzwaniami technicznymi są utrzymanie poziomu obsługi i satysfakcji klienta, płynna bieżąca koordynacja działań kadrowo-sprzętowych oraz organizacja dodatkowego wsparcia dla pracowników. Co więcej, bezpieczeństwo danych i prywatność muszą być uwzględnione jak fundamentalne warunki od samego początku!
Już wkrótce więcej szczegółów! Zapytaj o licencję próbną pod adresem licenses@tsplus.eu lub przez formularz kontaktowy
You must be logged in to post a comment.