Pod koniec stycznia zespół Centrali TSplus spotkał się w Paryżu na dwudniowym mityngu, aby podsumować osiągnięcia 2024 roku i wyznaczyć strategiczne cele na kolejne dwanaście miesięcy. Wydarzenie, w którym wzięli udział przedstawiciele globalnej sieci TSplus, koncentrowało się na debatach na temat dalszego rozwoju firmy i planowanej strategii i celach innowacji.
TSplus wita nowych członków zespołu
Początek spotkania zainaugurowało powitanie nowych pracowników, którzy w perspektywie kolejnych lat odegrają kluczową rolę w globalnym rozwoju TSplus. Adrien Philippe objął kierownictwo nad światowym zespołem przedsprzedaży, do którego dołączyli Michael i Waddi. W Chinach działania firmy wzmocni z kolei trzech nowych specjalistów: Neo (rozwój sprzedaży), Chen (marketing) i Yi (koordynacja komunikacji między Szanghajem a centralą we Francji).
Wyjątkowy wzrost sprzedaży – świętujemy sukces
2024 był kolejnym wyjątkowo udanym rokiem dla TSplus. Sukces był jednak większy niż ktokolwiek z nas się spodziewał. Henri Marlin, COO TSplus, przedstawił przełomowe dane – po raz pierwszy w historii firmy roczne przychody przekroczyły 10 milionów dolarów. Tak znakomity wynik to efekt innowacyjnego podejścia zarówno do ewolucji naszej technologii, jak kwestii komfortu użytkowania, strategii skoncentrowanej na klienta oraz dynamicznej ekspansji na rynki międzynarodowe.
Strategiczne priorytety TSplus na 2025 rok
Dominique Benoit przedstawił także długoterminowy strategiczny plan dla TSplus, nakreślając kurs rozwoju marki do 2030 roku. Istotną rolę w tej drodze odgrywać będzie silna, wciąż rozszerzająca się sieć resellerów i partnerów, która stanowić ma platformę efektywnej sprzedaży i pozwoli dotrzeć z naszą ofertą innowacyjnych rozwiązań do jak największej grupy klientów.
W ramach strategii na 2025 rok firma skupi się na sześciu głównych obszarach:
1. Produkcji wideo – punkt zakładający wzmocnienie działań marketingowych poprzez treści multimedialne.
2. Ekspansji w Chinach i USA – poprzez zatrudnianie nowych specjalistów i skupieniu się na rozwoju rynku lokalnego.
3. Wsparcie lokalnej analizy i eksploracji rynku za sprawą tworzenia bazy danych prospekcyjnych
4. Stworzeniu rozwiązania Remote Connect – uproszczonej zdalnej pomocy technicznej dla użytkowników indywidualnych.
5. Rozwój i integracja rozwiązań RDS-Tools
6. Narzędzia AI – wykorzystanie sztucznej inteligencji w celu wsparcia innowacji.
TSplus z optymizmem patrzy w przyszłość, przygotowując się do kolejnego roku, w którym skupimy się na innowacyjności działaniach na rzecz globalnego rozwoju.
Technologiczny rozwój i innowacje produktowe TSplus
W 2024 roku zespół ds. rozwoju produktów TSplus skoncentrował się na doskonaleniu kluczowych rozwiązań – Remote Support i Advanced Security – stawiając na intuicyjność użytkowania oraz kompatybilność międzyplatformową. W planach na 2025 rok zakładamy ambitne ulepszenia programów właśnie w zakresie tych kluczowych funkcji.
Dlatego nasi specjaliści pracują nad rozbudową aplikacji Remote Support na Androida oraz opracowaniem wersji na iOS. Dalsze działania obejmować mają również wprowadzenie dostępu bezobsługowego i rozszerzenie kompatybilności z różnymi urządzeniami mobilnymi, a także znaczące aktualizacje w obrębie rozwiązania Remote Access, obejmujące redukcję czasu uruchamiania sesji i przekształcenie portalu aplikacji w kompleksową platformę korporacyjną.
Z kolei w Advanced Security udoskonalenia będą dotyczyć zwłaszcza funkcji ochrony przed ransomware oraz lepszej synchronizacji, jeśli chodzi konfigurację.
Przewidujemy również premierę nowej wersji Server Monitoring 6, która zawierać będzie powiadomienia SMS, monitorowanie serwera TLS oraz zwiększone zabezpieczenia danych.
Dodatkowo, planowana jest kompleksowa przebudowa całego Portalu Licencji, która ma na celu nie tylko poprawę doświadczeń użytkownika, ale także zintegruje model SaaS dla wszystkich produktów Tsplus. Zabieg ten umożliwi płynne korzystanie z usług opartych na subskrypcji.
Wzmocnienie strategii marketingowej i rozpoznawalności marki
Za rozwój strategii w zakresie produkcji wideo odpowiada David Bismuth, który tworząc dynamiczne, wielojęzyczne materiały wspomagane przez sztuczną inteligencję, wzmacnia obecność TSplus w mediach społecznościowych. Te działania wzmocnią dotychczasowe inicjatywy SEO i content marketingu, które stały za imponującym wzrostem ruchu na stronie w 2024 roku. TSplus zamierza nadal rozwijać swoją obecność na kluczowych platformach, takich jak LinkedIn i Facebook, rozważa także ekspansję na Reddit, aby zwiększyć świadomość marki i zaangażowanie odbiorców. Ponadto, firma pracuje nad skompletowaniem case stydy, prezentujących historie sukcesu klientów, którzy z powodzeniem wdrożyli nasze rozwiązania.
Strategie sukcesu na rynku zdalnego dostępu na 2025 rok
Kluczowym momentem spotkania było przemówienie Xaviera Fontaneta, byłego CEO Essilor i cenionego stratega biznesowego. Udzielił on cennych wskazówek dotyczących rozwoju, na podstawie swoich doświadczeń w branży zdominowanej przez gigantów, takich jak Citrix i Microsoft. Prezentowana przezeń koncepcja „małych ryb” podkreślała znaczenie specjalizacji i stopniowego rozszerzania zasięgu na rynku poprzez koncentrację na obszarach niszowych.
Z pozytywnym nastawieniem na przyszłość, TSplus przygotowuje się do kolejnego międzynarodowego spotkania, które odbędzie się w kwietniu 2025 roku na Bali. Z klarowną wizją, zmotywowanym zespołem i ambitnymi celami, firma zamierza kontynuować swoją misję w zakresie dostarczania klientom na całym świecie innowacyjnych, niezawodnych rozwiązań zdalnego dostępu i cyberbezpieczeństwa.
Zachęcamy zarazem sprzedawców detalicznych oraz specjalistów branży IT, aby przyłączyli się do programu partnerskiego TSplus